۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۷۰۷۱۷
نماینده پارلمان لبنان:

حزب الله به دنبال پاکسازی منطقه از صهیونیست‎ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با اشاره پرژوه صهیونیستی و آمریکایی برای تضعیف سوریه گفت: نیروهای حزب الله لبنان به دنبال پاکسازی منطقه از لوث رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری‌ است.
حسين الموسوي، نماينده پارلمان لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسین الموسوی نماینده پارلمان لبنان، امروز در مراسمی در منطقه الهرمل لبنان با اشاره به نقش تخریبی ادبیات طایفه‌ای و مذهبی گفت: در حالی که فضای سیاسی منطقه بسیار متشنج است دامن زدن به مسائل مذهبی می‌تواند عواقب بسیار بدی را به دنبال داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه برخی از مسلمانان، فلسطین را فراموش کرده و مصالح و اهداف رژیم صهیونیستی را در تامین می‌کنند.
 
این نماینده پارلمان لبنان با انتقاد از عملکرد اتحادیه عرب در قبال سوریه گفت: مقاومت اسلامی به طور طبیعی به کمک حامیان خود خواهد رفت.
 
الموسوی تسلیم و عقب نشینی در برابر آمریکا و کشورهای استکباری را ننگ آور عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران برای محور مقاومت به مثابه ستون فقرات است و باید به همکاری و تعاون با این کشور افتخار کرد.
 
وی تاکید کرد که نیروهای مقاومت همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا منطقه را از لوث رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری پاک سازی کرده و عزت و افتخار دیگری را برای مسلمانان به دست آورند./983/ب902/د
ارسال نظرات