۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۷۰۷۴۰

ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در استان خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان از ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت ولی عصر(عج) در این استان خبرداد.
سيد احمد پور فرجي، مدير عامل بنياد فرهنگي حضرت موعود (عج) خوزستان

سید احمد پورفرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ویژه برنامه اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برنامه گوناگونی تدارک دیده شده که برگزاری جشن های محوری در بقاع متبرکه از مهم ترین آن ها است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان بیان داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب تخصصی مهدویت در اهواز، اعزام مبلغ از سوی حوزه علمیه خوزستان به مناطق محروم استان، برگزاری گفتمان های دینی و جلسات پرسش و پاسخ در نمایشگاه های کتاب و اعزام اساتید مهدویت از سوی حوزه علمیه قم ویژه استان خوزستان از دیگر ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان «جام انتظار» ویژه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور تیم های برجسته فوتبال استان برگزار که در مرحله نهایی این مسابقات از تیم برتر تجلیل خواهد شد.

پورفرجی همچنین ابرازداشت: جشن بزرگی ویژه نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی(ع) برگزار می شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان با اشاره به تهیه ویژه نامه مهدویت برای اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: ویژه نامه ای پیرامون چگونگی تولد امام عصر(عج)، دوران غیبت صغری و مسأله انتظار در غیبت کبری در ماه شعبان چاپ و منتشر خواهد شد.

پورفرجی با بیان این که ویژه برنامه تلویزیونی ویژه میلاد امام مهدی(عج) در سیمای مرکز استان خوزستان تولید و پخش می شود، گفت: این ویژه برنامه با حضور کارشناسان عرصه مهدویت برگزار که به مسایل گوناگون مهدوی و آسیب شناسی عصر غیبت خواهند پرداخت.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان در پایان به تولید و طراحی نرم افزار مهدوی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع انتظار در عصر غیبت، نرم افزاری درباره آسیب شناسی و مسایل عرصه مهدویت از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تولید و همزمان با نیمه شعبان منتشر می شود./9458/ت302/غ

ارسال نظرات