۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۷۱۰۹۰

پنجاه و ششمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‎ پنجاه و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


برگزاری دوره های آموزشی برای 150 نخبه حوزی آذربایجان شرقی، تجلیل از طلاب ممتاز تحصیلی و اخلاقی حوزه علمیه تبریز، برگزاری سلسله جلسات اخلاقی تربیت نفس در تبریز، یادواره شهدای طلبه و روحانی اهر، افتتاح نخستین مسجد بازسازی شده مناطق زلزله زده هریس و تدوین شناسنامه قرآنی برای طلاب آذربایجان شرقی از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.


تجلیل از طلاب ورزشکار حوزه علمیه تبریز، تقاضای بیش از 1500 نفر برای تحصیل در حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، جلسه اخلاق آیت الله حائری شیرازی با طلاب استان و همچنین اخبار دیدارهای نامزدهای یادزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آیت‌الله شبستری از دیگر مطالب پنجاه و ششمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.


بنابراین گزارش، «ایمان و اعتقاد به مردم در کاندیداهای ریاست جمهوری» به قلم علی اصغر کریمخانی تحلیلی بر نگرش نامزدها به مردم در ستون دیدگاه و «صفات دوست ایمانی» شرح دو حدیث از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستون اخلاق این شماره به چاپ رسیده است.


همچنین گزارشی از تشخیص های ناروا در باب «نسبت رهبری و انتخابات» در صفحه 8 و یادداشت هایی با عناوین «نگاهی به شگردهای ضدانتخاباتی رسانه های بیگانه» و «تقوا و معنویت؛ مهمترین شاخصه رئیس جمهور اصلح» در صفحات پرونده پنجاه و ششمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است. 


گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن601/ق

ارسال نظرات