۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۷۱۲۶۵
به همت دفتر شورای علمی پژوهشی؛

15 طرح اجمالی از مدارس علمیه خواهران آذربایجان شرقی بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 15 طرح اجمالی از مدارس علمیه به دفتر شورای علمی پژوهشی حوزه های علمیه خواهران استان ارسال شده است.
حجت الاسلام مختار مسعودنيا، مدير استاني حوزه علميه خواهران آذربايجان‌شرقي

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری جلسات شورای علمی پژوهشی حوزه های علمیه استان خبر داد و اظهار داشت: این جلسات با حضور اعضا و طبق آیین نامه و ترکیب جدید در دومین سال فعالیت خود برگزار می شود.


وی با تشریح وظایف و اهمیت فعالیت شورای علمی پژوهشی حوزه های علمیه خواهران استان ادامه داد: به دلیل تعداد قابل توجه طرح های اجمالی و طرح‌نامه های مسابقه رشد3 این شورا در استان آذربایجان شرقی تاکنون سه جلسه متوالی برگزار کرده است.


حجت الاسلام مسعودنیا افزود: بیش از 15 طرح اجمالی از مدارس علمیه سراسر استان به دفتر این شورا ارسال شده بود، که این طرح‌ها به همراه 30 طرح‌نامه مسابقه رشد3 از هشت مدرسه علمیه خواهران استان با حضور اعضای شورای علمی پژوهشی مورد بررسی قرار گرفتند.


مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسات کمیسیون پایان‌نامه های سطح سه در مرکز مدیریت استان خبر داد و گفت: این جلسات با هدف بررسی پایان‌نامه های طلاب سطح سه با حضور تمامی اعضای کمسیون به همراه مدیر و معاونان پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.


وی با بیان این‌که هدف از برگزاری این جلسات بررسی موضوعات، طرح های تفصیلی و بررسی صلاحیت‌های علمی و عمومی اساتید راهنما و مشاور پایان‌نامه ها بوده است، گفت: در این جلسات 8 موضوع و 7 طرح مورد بررسی قرار گرفت که سوابق علمی پژوهشی یکی از اساتید بررسی و در نهایت به عنوان استاد راهنما و مشاور فقه و اصول تایید شد.


حجت الاسلام مسعودنیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تعامل میان هیأت امنای مدارس علمیه خواهران سراسر استان با مدیران حوزوی بسیار مطلوب است، گفت: اغلب مشکلات و کمبودهای موجود در مدارس به همت و مساعدت اعضای هیأت امناء مرتفع می شود که جا دارد از تمامی فعالان این عرصه تقدیر و تشکر داشته باشیم.


مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی با اشاره به جلسات متعدد اعضای شورای استانی حوزه با حضور آیت الله مجتهدشبستری، ریاست عالی حوزه های علمیه استان گفت: سیاست توسعه مدارس علمیه خواهران در تمامی شهرهای استان و دارای ظرفیت های لازم مورد پیگیری قرار دارد./935/ت303/ب

ارسال نظرات