۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۷۱۳۶۴
امام جمعه رشت خطاب به ولایتی:

انتظار مردم وحدت اصولگرایان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار ولایتی خواستار وحدت اصولگریان در این فرصت باقی‌مانده شد.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان عصر امروز در دیدار علی اکبر ولایتی در رشت خواستار وحدت اصولگریان در این فرصت باقیمانده شد.

 

وی در ادامه سخنان خود خطاب به ولایتی گفت: تلاش اصولگرایان باید رسیدن به وحدت باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انتظار مردم از اصولگرایان رسیدن به وحدت رویه است، تأکید کرد: انتظار مردم از اصولگرایان پرهیز از تعدد کاندیدا در میان اصولگرایان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی وحدت اصولگرایان را یک ضرورت مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید کاندیدای واحد اصولگرایان مشخص شود و این انتظار مهم مردم از کاندیدای اصولگرا است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود 24 خرداد را نمایش اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی به دنیا دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان جمعه به دشمنان ایران اسلامی نشان خواهند داد که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام دینی هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید براین که 24 خرداد به یقین روز ناکامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همواره با هوشیاری و بصیرت در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات حضوری حداکثری و حماسی دارند.

 

نماینده ولی فقیه درگیلان با بیان این که ملت ولایی ایران اسلامی 24 خرداد حضور حماسی خود را به رخ دنیا خواهند کشید، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند.

 

امام جمعه رشت در بخش پایانی سخنان خود ولایتی را یار امام و رهبری دانست و عملکرد وی در عرصه سیاستی را مثبت و قابل قبول دانست./950/پ202/س

 

ارسال نظرات