۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۷۱۹۸۶
کارشناس بی بی سی؛

نتیجه انتخابات نشان می‌دهد ادعای تقلب در سال 88 بی اساس بود + فیلم

خبرگزاری رسا ـ آن زمان می گفتند چون ما انتظار داشتیم که آقایان موسوی و کروبی رأی بیشتر بیاورند، پس خود به خود تقلب شده است.
عبئالستار دوشوکي کارشناس بي بي سي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، کارشناس شبکه بی بی سی فارسی در حین گفتگوی خود با این شبکه در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران، به واقعیتی اشاره کرد که شاید بتوان آن را آشکار شدن دست توطئه رسانه های غربی علیه ملت ایران دانست.
عبدالستار دوشوکی در گفتگو با این شبکه گفت: ما اگر به 4 سال قبل برگردیم، می بینیم ادعایی شد و اکثریت مخالفان تاکید داشتند که تقلب صورت گرفته، درست نبوده است زیرا هیچ گونه مدرک و سندی دال بر تقلبِ ادعا شده ارائه نشد.
وی در ادامه گفت: آن زمان می گفتند چون ما انتظار داشتیم که آقایان موسوی و کروبی رأی بیشتر بیاورند، پس خود به خود تقلب شده است.

شایان ذکر است این ادعا اولا از سوی رسانه های غربی و به طور واضح توسط شبکه وابسته به وزارت خارجه انگلیس، بی بی سی فارسی صورت گرفت و بعد دست مایه سران فتنه شد.
این شبکه تا روز قبل از انتخابات سال 92 و قبل از انتخاب اصلاح طلبان در این انتخابات همچنان بر این ادعا صحه گذاشته و بدون ارائه سندی انتخابات ایران را متقلبانه می خواند. اما اکنون ادعای سال 88 خود را بی اساس دانسته و تاکید دارند که انتخابات 92 نیز مانند انتخابات سال 88، رأی بیرون آمده از صندوق، رأی مردم است.

 


\1421\9161/خ
 

ارسال نظرات