۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۷۲۱۶۸
مدیر حوزه علمیه آمل:

مدعیان دموکراسی و آزادی در برابر انتخابات اخیر ایران اسلامی مبهوت شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که مردم کشورمان با خلق حماسه ای تاریخی و بی نظیر و رأی اعتماد به نظام اسلامی، این حماسه را به رخ مدعیان دموکراسی و آزادی کشیدند، تصریح کرد: 24 خرداد تجلی وحدت و همبستگی مردم کشورمان در جهت اعتلای نظام اسلامی بوده است.
مدير مدرسه علميه ابوالحسن اميرالمؤمنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: ملت بزرگوار ایران حضور ارزنده و پر شوری را در پای صندوق های رای داشتند که نشانگر علاقه والای آنان به آرمان های انقلاب است.

 

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود حماسه دیگری را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به ثبت رساندند، بیان داشت: مردم ما با حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توانستند حماسه ارزنده ای را به ارمغان آورند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که حماسه عظیم ملت ایران بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان به دنیا نشان دادند که نظام اسلامی یک حکومت به حق است.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات اعتماد به نظام و سازوکارهای انتخابات در کشورمان را به دنیا ثابت کردند، تصریح کرد: علیرغم همه تبلیغات رسانه ای غرب ها علیه سلامت انتخابات کشورمان، اما مردم کشورمان نشان دادند که به نظام و انتخابات کشورمان اعتماد کامل دارند.

 

وی با بیان این که مردم کشورمان با خلق حماسه ای تاریخی و بی نظیر و رأی اعتماد به نظام اسلامی، این حماسه را به رخ مدعیان دموکراسی و آزادی کشیدند، تصریح کرد: 24 خرداد تجلی وحدت و همبستگی مردم کشورمان در جهت اعتلای نظام اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام یزدانی، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان با رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر روحیه استکبار ستیزی و دفاع از آرمان های انقلاب را به بدخواهان نظام نشان دادند.

 

مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمومنین آمل با تاکید بر این که ملت ایران نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن هستند، ادامه داد: ملت شریف ایران اسلامی در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب حضور با بصیرت و آگاهانه ای داشته اند.

 

حجت الاسلام یزدانی ادامه داد: ملت ایران با حضور ارزنده خود زمینه تحقق حماسه سیاسی را فراهم کردند.

 

وی با بیان این که مردم ما با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای پاسخ مناسبی را به دشمنان نظام اسلامی دادند، بیان داشت: مردم با حضور ارزنده خود نقشه های شوم دشمنان را تبدیل به نابودی کردند.

 

مدیر حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمومنین آمل با تاکید بر این که حضور گسترده مردمی سبب خنثی شدن نقشه های دشمنان شده است، بیان داشت: ملت ایران با حضور خود به دشمنان نشان دادند که تحریم ها و تهدیدها تاثیری در اراده والای آنان ندارد./950/ت302/س

ارسال نظرات