۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۲۴۰
حوزه علمیه خراسان در بیانیه ای؛

حضور پرشور مردم محاسبات چندین ماهه دشمنان را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای حضور حماسی و مقتدرانه ملت سربلند ایران در صحنه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را مایه پیروزی ملت ایران و بر هم زدن محاسبات و فتنه‌انگیزی چندین ماهه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
حوزه علميه خراسان
به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان، شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان به مناسبت خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: درود و سپاس بی‌کران خداوند بر ملت هوشیار و بصیر ایران که با حضور پرشور و شعور در عرصه سرنوشت‌ساز و حماسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موجبات شادی دل رهبری عزیز، شهدا و تمامی دوستان و علاقه‌مندان به نظام را فراهم کردند و به راستی حماسه‌ بزرگی را رقم زدند، سلام و درود خداوند بر ملتی که همواره و در همه صحنه‌های حساس، دل دوستان و یاران را خرسند و چشم جهانیان و دشمنان دون مقدار و بدخواه را خیره و مبهوت اتحاد و همبستگی‌اش کرده است.
حوزه علمیه خراسان در این بیانیه ادامه می دهد: به درستی مردم غیور و ولایت‌مدار ایران در 24 خرداد پیروز میدان بودند و ثابت کردند که تهدید و تحریم و القا و شبهه‌پراکنی نه تنها خللی در عزم ایشان برای پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند که اراده‌هایشان را برای پیمودن مسیر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا استوارتر می‌کند.
ای بیانیه می افزاید: بی‌تردید حضور حماسی و مقتدرانه ملت سربلند ایران در صحنه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، با عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه) و الطاف حضرت ثامن‌الحجج(علیه‌السلام) مایه پیروزی ملت ایران و بر هم زدن محاسبات و فتنه‌انگیزی چندین ماهه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
در ادامه می خوانیم: مردم بصیر و صبور ایران که به تبعیت از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حضور دشمن‌شکن و بی‌مانندی از خویش را در صحنه انتخابات به ثبت رساندند، شایسته هرگونه تقدیر و سپاس و خدمتگذاری‌اند.
همچنین بیانیه حوزه علمیه خراسان تصریح می کند: اینک عرصه عمل و خدمت به این مردم فهیم و انقلابی و حاضر در صحنه است و امید می‌رود که رییس جمهور منتخب ملت، در راه خدمت به این مردم هوشمند، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
این بیانیه در پایان می افزاید: حوزه علمیه خراسان این حضور افتخار آفرین را ارج نهاده و مراتب تقدیر و سپاس خویش را نثار ملت شریف ایران می‌کند که به ندای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) لبیک گفتند و با شرکت حداکثری و شکوهمند خود در این صحنه‌ حساس سیاسی و اجتماعی، حماسه‌ سیاسی بزرگ و جاودانه‌ای را خلق کردند و بار دیگر نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌های دشمن سرافراز کردند./907/د101/غ
ارسال نظرات