۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۷۲۵۴۵

زن باردار مسلمان کودک خود را به دلیل حمله اسلام‎ستیزان فرانسوی از دست داد

خبرگزاری رسا ـ زن باردار محجبه‎ای که در فرانسه از سوی اسلام‎ستیزان مورد حمله قرار گرفت کودک خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داد.
زن محجبه فرانسوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک زن باردار مسلمان در کشور فرانسه پس از آن که به علت محجبه بودن از سوی دو اسلام ستیز افراطی مورد حمله قرار گرفت کودک خود را از دست داد.

 

این زن 21 ساله هفته گذشته و در حالی که در یکی از شهرهای حومه پاریس به نام "ارژانتوی" مشغول قدم زدن بود به دلیل داشتن حجاب اسلامی و روبند از سوی دو اسلام ستیز مورد حمله قرار گرفت.

 

اسلام ستیزان نقاب زن مسلمان را از روی صورتش کشیده و لباس هایش را نیز پاره کردند.

 

دادستان منطقه می گوید که حمله کنندگان پیش از آن که زن مسلمان بتواند از دست آنان فرار کند به زیر شکم وی ضربه محکمی وارد کرده اند.

 

این حادثه در حالی صورت می گیرد که سه هفته گذشته نیز زن مسلمان دیگری در "ارژانتوی" مورد حمله مشابهی قرار گرفت. هفته گذشته نیز اقدام پلیس فرانسه در دستگیری یک زن محجبه در همین منطقه خشم مسلمانان را به همراه داشت.

 

پوشاندن صورت و استفاده از نقاب در اماکن عمومی از سال 2011 میلادی در کشور فرانسه ممنوع اعلام شده است. افرادی که این قانون را زیر پا بگذارند به پرداخت 150 یورو جریمه یا شرکت در کلاس های اجباری محکوم خواهند شد./990/ب902/د

ارسال نظرات