۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۷۲۷۴۳
شیخ نعیم قاسم:

حضور حزب‎الله در سوریه برای نبرد با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر این که حزب الله برای دفاع از محور مقاومت در سوریه حضور دارد، خاطر نشان ساخت: حزب‎الله برای نبرد با استکبار در سوریه حضور دارد.
حجت الاسلام شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای این جنبش که در سالن المجتبی بیروت برگزار شد، گفت: حزب الله امروز برای دفاع از محور مقاومت در سوریه می‌جنگد و هدف از این نبرد کمک به اهداف هیچ کشور یا گروهی نیست.

 

وی افزود: نبرد ما در سوریه برای دفاع از حکومت بشار اسد نیست بلکه ما به خاطر اهداف و اصول خود در سوریه حضور داریم.

 

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها همه تلاش خود را برای نابودی سوریه به عنوان یکی از مهمترین محور مقاومت به کار گرفته اند.

 

شیخ نعیم قاسم با اشاره به حضور فیزیکی و معنوی همه کشورهای استکباری در سوریه بیان داشت: نبرد حزب الله در سوریه نبرد در برابر همه طاغوت‌های جهانی است که با مقاومت اسلامی مشکل دارند.

 

وی هجمه علیه مقاومت را مسأله جدید ندانست و تأکید کرد: حزب الله این فشارها را در جنگ 33 روزه تجربه کرده بود و با وجود این همجمه ها توانست در برابر رژیم صهیونیستی به پیروزی برسد.

 

این عضو ارشد حزب الله با انتقاد از موضع‌گیری‌های دوگانه برخی کشورها و دولتمردان عربی و غربی، بیان داشت: چگونه است که این کشورها هیچ واکنشی در برابر جنایت‌های شورشیان مسلح علیه شیعیان و سایر اقلیت‌های مذهبی نشان نمی‌دهند اما همواره ما را به جنایت و کشتار متهم می‌کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات