۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۷۳۶۰۸
آیت الله خاتمی:

مفتیان وهابی خائن و جنایتکارتر از عاملان کشتار هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خاتمی با تأکید بر ضرورت بسیج جهان اسلام و طرفداران انسانیت علیه کشتار شیعیان در جهان، گفت: امروز شیعه و سنی و همه کسانی که در برابر انسان احساس مسؤولیت می کنند باید در برابر این وحشی های آدم کش موضع بگیرند.
آيت الله سيد احمد خاتمي آيت الله سيد احمد خاتمي

آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن کشتار شیعیان در مصر، اظهار داشت: جهان اسلام اعم از شیعه و سنی باید علیه این جنایت کاران بسیج شود زیرا آنها خائنانی هستند که خود را به نام اسلام جا می زنند؛ از سوی دیگر جهان انسانیت که در برابر انسان احساس مسؤولیت می کنند باید در برابر این وحشی های آدم کش موضع بگیرند. 

وی با بیان این که شیعه کشی در کشور مصر را نباید یک جریان مقطعی دانست، گفت: این یک نمونه از جنایت های تکفیری در جهان اسلام است؛ مجموعه جنایت های این گروها در سوریه بغداد، پاکستان گویای این است که این جنایتکاران مأموریت دارند در جهان اسلام التهاب آفرینی کنند.

 

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این که کشتار شیعیان نقشه استعماری است، ابراز داشت: این بدبخت های روسیاه به عنوان مجری اهداف استکبار جهانی عمل می کنند؛ این جنایت‌کاران گاه ندانسته و اغلب دانسته عوامل آمریکا و انگلیس هستند.

 

آیت الله خاتمی مفتی های وهابی را خائن و جنایتکارتر از عاملان این کشتارها دانست و گفت: آنها با فتواهای تکفیری و وحشیانه این افراد را وادار به قتل، آدم کشی و مسلمان کشی می کنند.

 

وی با بیان این که اینها درصد هستند با رفتار خود سیمای اسلام را خشن و سرشار از قتل غارت نشان دهند،‌ افزود: آنها می خواهند با ایجاد تفرقه در جهان اسلام، دشمنان را در رسیدن به اهداف شان یاری کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات