۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۷۳۸۹۳
در تهران انجام شد؛

دیدار وزیر اوقاف ایالت اوتار پرادش هندوستان با رئیس سازمان اوقاف

خبرگزاری رسا ـ دکتر محمد اعظم خان، وزیر اوقاف ایالت اوتار پرادش هندوستان صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر محمد اعظم خان، وزیر اوقاف ایالت اوتار پرادش هندوستان در روزهای پایانی هفته گذشته با حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران در ساختمان مرکزی این سازمان دیدار و درباره مسائل اوقافی و همکاری دوجانبه در زمینه توسعه فرهنگ وقف بحث و تبادل نظر کردند.

 

براساس این گزارش، دکتر محمد اعظم خان، علاوه بر مسؤولیت در وزارتخانه اوقاف این ایالات، در 8 وزارتخانه دیگر از قبیل امور پارلمانی، رفاه، توسعه روستایی، امور اقلیت‌ها، حج و... این ایالات نیز مسؤول است و همچنین موسس تنها دانشگاه اسلامی هندوستان به نام محمد علی جوهر است.

 

این گزارش می افزاید: دکتر محمد اعظم خان، به دعوت حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و برای تعاملات لازم جهت برگزاری همایش حج در ایالت اوتار پرادش هندوستان به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است./966/د103/ص

ارسال نظرات