۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۷۳۹۴۶

کتاب «درس‌نامه زبان و ادبیات فارسی» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب آموزشی «درس‌نامه عمومی زبان و ادبیات فارسی» تألیف احمد فرشبافیان و رسول ابراهیمی اصل در تبریز منتشر شد.
کتاب «درس‌نامه زبان و ادبيات فارسي»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب آموزشی «درس‌نامه عمومی زبان و ادبیات فارسی» تألیف احمد فرشبافیان استادیار دانشگاه تبریز و رسول ابراهیمی اصل مدرس مراکز آموزش عالی از سوی انتشارات ریتم و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری نغمه آفرینش منتشر شد.

کتاب درس‌نامه زبان و ادبیات فارسی، مشتمل بر 4 فصل تخصصی به عنوان کتاب درسی در مقطع کارشناسی برای دانشجویان غیر ادبیات دانشگاه‌های کشور است که با نگاهی نو و بدیع به جریان‌شناسی ادبیات، ارکان نقد ادبی، آرایه‌های ادبی، سبک‌شناسی، آئین نگارش و ...به رشته تحریر درآمده است. 

بنابر این گزارش، نثر روان و فنی، مطالعه در عناصر زبانی، بیانی، ادبی، اشاره به انواع نقد ادبی، مکتب‌های ادبی و نسخه‌شناسی از ویژگی های بارز این اثر است که مؤلف با تکیه بر سوابق و تجارب آموزشی از آن بهره گرفته است.

کتاب درس نامه عمومی زیان و ادبیات فارسی از بعد آموزشی و از جهت محتوایی، به ویژه در بخش‌های «جریان‌شناسی ادبیات » و «برگزیده متون نظم و نثر فارسی» نکات بدیع و قابل فهمی برای مخاطب ارائه می‌کند که از امتیازات این اثر محسوب می‌شود.

شایان ذکر است، این کتاب در 204 صفحه با قطع وزیری و شمارگان 2200 نسخه و با قیمت 5500 تومان از سوی انتشارات ریتم و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری نغمه آفرینش منتشر و روانه بازار کتاب شده است./935/ن602/پ

ارسال نظرات