۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۷۴۳۱۳

بازدید سرزده نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از روستای محروم جوزستان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پی تماس تلفنی یکی از روستاییان روستای جوزستان از توابع شهرستان کیار، به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی از وضعیت این روستا بازدید کرد.
بازديد نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري از روستاهاي دور افتاده شهرستان لردگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در پی تماس تلفنی یکی از روستاییان متعهد و دین مدار روستای جوزستان از توابع شهرستان کیار، به صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی از وضعیت این روستا بازدید و با مردم به گفت و گو نشست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ابتدای این سفر به صورت کاملا اتفاقی، از منزل پیرزنی بدون سرپرست که وضعیت بسیار نابسامانی داشت و در اتاقکی کاملا ساده و بدون هیچ گونه امکاناتی به همراه چند مرغ که ظاهرا تمام داراییش بود و در همان اتاق بدون برق همراه او زندگی می کرد بازدید بعمل آورد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گلایه از عدم همکاری همسایگان این پیرزن ابراز داشت: متأسفانه آن چیزی که در بدو ورود به این روستا مشاهده کردم، عدم اتحاد و همکاری اهالی روستا با هم بود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به درخواست تعداد دیگری از اهالی این روستا، از وضعیت اسفبار منازل مسکونی آن ها که تنها یک چاردیواری آن هم به صورت مخروبه بود، بازدید کرد و خواستار حضور همه جانبه دستگاه های دولتی و متولی در این روستا و بررسی وضعیت آن ها شد.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری پس از حضور در مسجد روستا با بزرگان و شورای این روستا دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست شورای روستا نیز نبود جاده های روستایی و کشاورزی مناسب، اختصاص ندادن آب کافی به مزارع کشت برنج کاری و کشاورزی روستاییان و نیمه کاره ماندن طرح هادی روستا که مشکلات بسیاری برای اهالی به همراه داشته است را از مهمترین درخواست های خود عنوان کردند.

در پایان سفر نیز نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از جاده احداث شده در طرح هادی این روستا که به کلی غیر استاندارد و نیمه کاره به حال خود رها شده بود، بازدید کرد.

امام جمعه شهرکرد با دیدن این مشکلات، خواستار حضور کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و دستگاه های متولی دیگر در این روستا شد./9457/پ202/غ

ارسال نظرات