۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۷۴۷۰۴

مسابقه مقاله نویسی طلاب آذربایجان‌شرقی ویژه ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ مسابقه مقاله نویسی با محوریت موضوعات قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
قلم، تحرير، مقاله، نوشته، بيانيه

حجت الاسلام قربانی، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: مسابقه مقاله نویسی با محوریت موضوعات قرآنی ویژه طلاب مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: ادبیات، بلاغت، ترجمه، احکام، شأن نزول، شرح و تفسیر، سبک زندگی، آداب فردی و اجتماعی، اقتصاد و معیشت و ... از جمله موضوعات پیشنهادی برای طلاب جهت شرکت در این مسابقه ادبی و فقهی است.


حجت الاسلام قربانی با تأکید بر این‌که مقالات ارسالی باید با رعایت نکات و شرایط مرسوم در مقاله‌نویسی نگارش شده باشند، گفت: مقالات ارسالی صرفا باید در موضوعات ارایه شده و با رویکرد فقهی، روایی و حدیثی و همچنین قرآنی با ذکر منابع و مآخذ ارایه شوند.


معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که آخرین مهلت ارسال مقالات 30 مرداد ماه سال جاری است، گفت: صاحبان مقالات برگزیده و منتخب به انتخاب هیأت داوران که متشکل از اساتید برجسته حوزه علمیه استان خواهد بود، مورد تجلیل قرار می گیرند.


وی با اشاره به این‌که مقالاتی که دارای خلاقیت و نوآوری، رعایت ضوابط نگارش، تنظیم بخش های مقدماتی(فهرست مطالب، پیشگفتار، مقدمه و ....) و پرهیز از پراکنده نویسی باشند، بیشترین امتیاز را کسب خواهند کرد، گفت: مقالات در صفحه A4 تایپ شده و به همراه فایل word تنظیم و ارایه شود.


گفتنی است، طلاب علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 15-04113325711 داخلی 108 تماس گرفته و یا با دفتر معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی واقع در تبریز بلوار 29 بهمن مراجعه کنند./935/ت302/پ

ارسال نظرات