۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۷۵۳۴۷
رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران:

اسلام ولایی امیرمؤمنان بهترین پاسخ در برابر دشمنان و جریان وهابیت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در مراسم آغاز به کار رسمی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز گفت: اسلام ولایی امیرمؤمنان(ع) می تواند پاسخی کوبنده در برابر تبلیغ های اسلام آمریکایی و جریان پلید وهابیت باشد.
حجت الاسلام والمسلمين خسروپناه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، عصر امروز در مراسم ارتقای مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) به دانشگاه، تأسیس این مؤسسه آموزش و ارتقای آن به دانشگاه را نیازمند همتی بالا دانست و اظهار داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین در راستای برطرف شدن نیازهای مذهبی استان خوزستان و جهان اسلام راه اندازی شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به جریان های سلفی گرا که مخالف اسلام و شیعه هستند، خاطر نشان کرد: استکبار در برهه کنونی در حال ترویج اسلام آمریکایی در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در ادامه بیان داشت: در مقابل اسلام آمریکایی و جریان پلید وهابیت تنها اسلام ولایی امیرالمؤمنین(ع) می تواند پاسخی کوبنده در مقابل این تهاجمات باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به امکانات و پیشرفت های روز افزون کشور اظهار داشت: همه این فرصت ها و عرصه های تبلیغی برای مذهب تشیع در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهیا شد.

وی با بیان این که مسؤولیت ما در مقابل این امکانات مضاعف شده است، خاطر نشان کرد: با نگاهی به زندگی و سیره بزرگان در گذشته مشاهده می کنیم که با چه امکانات اندکی دستاورد های بزرگی را خلق کردند.

رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران با بیان این که دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بهره گیری نیروهای توانمند راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: بنده از زمان شکل گیری این دانشگاه عنایت امام زمان(عج) را مشاهده کردم.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه به حرکت رو به جلو و یشرفت های روز افزون در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: با این پیشرفت ها دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) سبب ناامیدی و یأس دشمنان اسلام خواهد شد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات