۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۷۶۵۰۱
وزارت دفاع آمریکا با لحنی نگران؛

سال 2015 موشک های ایرانی به آمریکا می رسند

خبرگزاری رسا ـ در همین حال که مقامات آمریکایی و اسرائیلی از اطلاعات به دست آمده نگران به نظر می رسند روزنامه وال استریت جورنال در شماره آخر هفته خود فاش کرد مقامات آمریکایی قصد دارند در مورد برنامه هسته ای ایران با رئیس جمهوری منتخب این کشور مذاکره کنند.
موشک هاي ايراني

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بر اساس اطلاعات وزارت دفاع آمریکا، ایران تا سال 2015 موشک های قاره پیمایی را آزمایش خواهد کرد که بُرد آنها به خاک آمریکا خواهد رسید.
سایت روسی نیوزرو.کو.ایل ضمن اعلام این خبر نوشته است این اطلاعات را مرکز ملی اطلاعات هوایی فضایی آمریکا از برنامه موشک سازی ایران به دست آورده است. پنتاگون گفته است حکومت ایران تلاش می‌کند دقت و بُرد موشک های خود را بالا ببرد.
در ماه ژوئن بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در گفت وگو با روزنامه واشنگتن پست هشدار داده بود که ایران می‌خواهد موشک های بالستیک قاره پیما بسازد که تا شش یا هشت سال دیگر می‌توانند به ایالات متحده برسند.
در همین حال که مقامات آمریکایی و اسرائیلی از اطلاعات به دست آمده نگران به نظر می رسند روزنامه وال استریت جورنال در شماره آخر هفته خود فاش کرد مقامات آمریکایی قصد دارند در مورد برنامه هسته ای ایران با رئیس جمهوری منتخب این کشور مذاکره کنند.
وال استریت جورنال به نقل از یک مقام آمریکایی گفت: ما حاضر به مذاکره مستقیم [با ایران] هستیم و حتی حاضریم پیشنهاد محل مذاکره را نیز مطرح کنیم./1421/9161/خ

ارسال نظرات