۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۷۷۰۳۷

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در دامغان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ محفل انس با قرآن با حضور علی محمود شمیس، قاری برجسته مصری و جمع کثیری از مردم، مسؤولان و فعالان قرآنی شهرستان دامغان بعدازظهر امروز در مسجد بلال این شهرستان برگزار شد.
محفل انس با قرآن دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، صدها نفر از مردم روزه دار و عاشقان فرهنگ قرآنی شهرستان دامغان بعدازظهر امروز با حضور در مسجد بلال این شهرستان به تلاوت آیات کلام الله مجید توسط علی محمود شمیس، از قاریان برجسته مصری گوش جان سپردند.

 

تلاوت آیات قرآن کریم از سوی قاریان مطرح شهرستان دامغان و حائزان رتبه های برتر کشوری و اجرای تواشیح گروه بعثت از دیگر برنامه های این محفل معنوی و باشکوه قبل از تلاوت قاری میهمان بود.

 

برگزاری مسابقه قرآنی بین شرکت کنندگان در این مجلس پرفضیلت بخش پایانی مراسم بود که شش نفر از حضار پس از دادن پاسخ صحیح به سوالات قرآنی هدایای خود را از دستان قاری مصری و مسؤولان شهرستان دریافت کردند.

 

حجت الاسلام منصور کوهی، مسؤول روابط عمومی اداره اوقا ف و امور خیریه دامغان در حاشیه این مراسم  هدف از دعوت این قاری مطرح مصری و برگزاری محفل انس با قرآن را تقویت ظرفیت های فرهنگی و معنوی و ترویج و نشر بیش از پیش فرهنگ قرآنی در ماه ضیافت الهی عنوان کرد.

 

گفتنی است، این مراسم به همت اداره اوقاف شهرستان دامغان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی و فعالان فرهنگی و هیئت امناء مسجد بلال این شهرستان برگزار شد./977/پ203/ب

ارسال نظرات