۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۷۷۵۵۶

کتاب شهید رضایی با 100 خاطره منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یکصد خاطره از شهید رضایی در کتاب یادگاران به قلم سمانه زالی به ثبت رسیده است که مراحل پایانی نگارش را سپری می‌کند.
کتاب يادگاران

خبرگزاری رسا به نقل از  انتشارات روایت فتح، خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید غلامرضا رضایی، در مجموعه «یادگاران» ثبت شد؛ این اثر به قلم سمانه زالی مراحل پایانی نگارش را سپری می‌کند.

 

«یادگاران؛ کتاب غلامرضا رضایی» اثر در دست تالیف سمانه زالی است که 100خاطره از شهید رضایی را بر اساس مصاحبه با خانواده، دوستان و همرزمان شهید در 100 صفحه بازگو می‌کند.

 

نویسنده اثر در توضیح منابعی که برای نگارش کتاب از آن بهره گرفته است، گفت: مصاحبه کتاب از سوی گروه تحقیق انتشارات روایت فتح تهیه شد و آنچه به عنوان منابع در اختیارم قرار گرفت نزدیک به 800 برگ مصاحبه بود.

 

زالی افزود: تدوین کتاب از فروردین ماه امسال آغاز شده و بنده با مطالعه منابع، خاطرات را از متن مصاحبه ها استخراج کردم؛ در انتخاب موضوع خاطرات بیشتر به دنبال نکات مشترک در گفته های راویان بودم؛در این خاطرات به ابعاد شخصیتی و اخلاقی شهید، فعالیت ها و موفقیت ها، کمک به دیگران و احترام به پدر و مادر پرداخته شده است.

 

وی در معرفی شهید غلامرضا رضایی گفت: وی در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تک تیرانداز بود و در طول دوران حضور در جبهه سه بار مجروح شد و آخرین بار هم در عملیات والفجر هشت دچار عارضه شیمیایی شد و در مرداد سال 1379 به شهادت رسید.

 

زالی افزود: این اثر مراحل پایانی نگارش را سپری می کند و تا بیست روز آینده به انتشارات روایت فتح سپرده خواهد شد./998/د102/ی

ارسال نظرات