۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۷۷۹۸۸
در نخستین جشنواره رسانه؛

برنامه‌ساز رادیو معارف موفق به کسب دیپلم افتخار شد

خبرگزاری رسا ـ «مهدی کاظمی» دیپلم افتخار و جایزه نقدی نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری را کسب کرد.
برنامه‌ساز راديو معارف موفق به كسب ديپلم افتخار شد
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، «مهدی کاظمی» موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی برنامه‌های گفتگو محور بخش آثار شنیداری نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری شد.
این جشنواره ملی در بخش‌هایی همچون رسانه‌های شنیداری، دیداری و مکتوب با هدف تعامل و همکاری بیشتر رسانه‌ها در انعکاس تلاش‌های صورت گرفته در بخش‌های علم و فناوری درسطح کشور توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور برگزار شد.
در بخش شنیداری این جشنواره از بین 88 اثر از 53 شرکت‌کننده برنامه «گفت و شنود» به تهیه کنندگی «مهدی کاظمی» از رادیو معارف توانست دیپلم افتخار وجایزه نقدی را به خود اختصاص دهد.
در این برنامه سعی شده با بهره‌مندی از نظرات پژوهشگران، محققان و کارشناسان حوزه علم و فناوری، رشد علمی کشورمان نسبت به قبل و بعد از انقلاب و چگونگی دستیابی به افق 1404 در این مورد را به بوته نقد و بررسی قرار دهد.
گفتنی است این مراسم دوشنبه 31 تیرماه با حضور الهام سخنگوی هیأت دولت، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، صوفی معاون صدای رسانه ملی، خانواده شهدای علم و فناوری و جمعی از اصحاب رسانه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد./9191/د102/ی
ارسال نظرات