۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۷۸۸۴۵

اعلام برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز قدس

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان را تشریح کرد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرهای آذربایجان غربی برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در 17 شهرستان، 36 بخش مختلف و دهستان‌های بزرگ برگزار می شود.


حجت الاسلام نیساری در ادامه با تشریح برنامه ها به مناسبت روز جهانی قدس گفت: به منظور درک هرچه بهتر پیام این روز بزرگ که از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نام‌گذاری شده، برنامه های متنوعی طراحی شده است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف با عنوان جام قدس و همچنین مقاله‌نویسی و برنامه های هنری در پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت از سوی نیروهای مقاومت بسیج و آموزش و پرورش از جمله آنها است.


وی اظهار داشت: شب شعر نیز امروز به یاد سرزمین فلسطین در حوزه هنری برگزار می‌شود.


حجت الاسلام نیساری از ایجاد سایت ها و وبلاگ ها با محتوای دفاع از مردم فلسطین در فضای مجازی خبر داد و گفت: در بحث کمک به مردم فلسطین در روز جهانی قدس، کمیته امداد امام خمینی صندوق‌ها را به منظور جمع‌آوری کمک‌ها برای مردم مظلوم فلسطین در نظر گرفته است.


وی اضافه کرد: سخنرانی‌های مختلفی در سراسر استان آذربایجان غربی قبل از نماز جمعه در خصوص روز جهانی قدس، اهمیت آن و توطئه های استکبار جهانی به ویژه اسرائیل انجام می‌شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همزمان با روز جهانی قدس مسابقه پیامکی برگزار می‌شود و افراد می‌توانند پاسخ صحیح سوالات را در مرکز استان با پیام کوتاه اعلام کرده و جوایز خود را دریافت کنند.


وی عنوان کرد: در مرکز استان، ارومیه راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 صبح از میدان ولایت فقیه به طرف خیابان شهید محمد منتظری، بلوار رسالت انجام شده و در نهایت در مصلی امام خمینی (ره) پایان خواهد یافت.


حجت الاسلام نیساری ادامه داد: قبل از نماز نیز شعارهایی علیه استکبار جهانی و قرائت قطعنامه انجام شده و نماز جمعه دشمن شکن و وحدت آفرین انجام خواهد شد./936/ت303/ب

ارسال نظرات