۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۷۹۱۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

برای نابودی رژیم صهیونیستی نیاز به جنگ نداریم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس روز قدس را مظهر وحدت امت اسلامی عنوان کرد و گفت: ما ایمان مردم غزه را برای نابودی صهیونیست ها کافی می دانیم.
حجت الاسلام علي شيرازي ، نماينده ولي فقيه در سپاه قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس اهواز اظهار داشت: امروز به برکت نام گذاری این روز از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و ایستادگی و پایمردی مردم مسلمان ایران است که انتفاضه و موضوع فلسطین همچنان مسأله نخست جهان اسلام است.

وی در ادامه به تأثیر مقاومت به عنوان رمز پیروزی و شاه کلید نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اکنون به وضوح مشاهده می شود که قدرت اسرائیل غاصب رو به افول است، آنان خود از عمق جان دریافته اند که به سوی نابودی پیش می روند؛ از این رو با دستپاچگی دست به هر اقدامی می زنند تا خود را احیا سازند.

سخنران روز قدس اهواز به اقتدار بیش از پیش جبهه مقاومت و انتفاضه فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: تمام شواهد حاکی است که با امید به پروردگار همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند این نسل ما یا نسل آینده شاهد نابودی دشمنان اسلام و استکبار خواهد بود و شرایط برای زمینه سازی حکومت جهانی اسلام فراهم می آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تأکید کرد: بزرگ‎ترین مصیبت جهان اسلام به دست بزرگ‎ترین دشمنان اسلام و انسانیت در فلسطین رقم خورده است که مردم را از کشور خود آواره کردند و پایه های حکومت غاصب و صهیونیستی را در سرزمین فلسطین که قلب امت اسلامی است پایه ریزی کردند.

هدف بزرگ صهیونیست ها سلطه بر کشورهای مسلمان است

وی با بیان این که هدف آنان این بود که در یک منطقه حساس اسلامی و در سه راهی قاره های آسیا، اروپا و افریقا حکومتی را شکل دهند تا از تشکیل حکومت اسلامی و قدرتمند شدن ملت های مسلمان جلوگیری کند، افزود: هدف نهایی آنان سلطه بر کشورها و ملت مسلمان است و هر روز بر گسترش این تفکر خود می کوشند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که امروز گستره قدرت صهیونیست را در آمریکا نیز می بینیم و در حقیقت آنان حاکمان آمریکا هستند، ادامه داد: این دشمنان انسانیت می خواهند کشورهای اسلامی را به چالش بکشند و مذهب را از ساحت زندگی بشریت خارج سازند.

وی اظهار داشت: آنان در این تفکر بودند که حضرت امام خمینی(ره) با ندای برخاسته از فطرت اسلامی انسانی خود همه ملت های مسلمان را دعوت کرد که به میدان بیایند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مقابل استکبار و صهیونیست فریاد بزنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس یادآور شد: در آن روزهای نخستین این حرکت ارزشمند و الهی، شاید هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که به وسیله این حرکت مخلصانه امام چنین قدرتی شکل بگیرد، قدرتی که دشمنان را به وحشت انداخته است و روز به روز بر وحشت آنان می افزاید.

برای نابودی اسرائیل نیاز به جنگ نداریم

وی با بیان این که روز قدس نقطه وحدت امت اسلامی است، ابراز داشت: این نگاه امروز در امت های اسلامی نهادینه شده است؛ آنان با اعتقاد دینی به مسأله فلسطین و قدس نگاه می کنند و بنا به تکلیف وارد عرصه می شوند.

حجت الاسلام شیرازی اظهار داشت: این حرکت بزرگ، اسلامی، مردمی و مخلصانه پشت دشمن را شکسته است و اکنون کار به جایی رسیده است که مردم مظلوم غزه با دست خالی توانستند اسرائیل غاصب را در دو جنگ 22 روزه و هشت روزه شکست بدهند، این قدرت امت اسلام و روز قدس است، ما قادر به بر چیدن غده سرطانی اسرائیل هستیم.

وی با تأکید بر این که برای نابودی رژیم صهیونیستی نیازی به جنگ نیست، تصریح کرد: این فریادها می تواند دشمنان اسلام را نابود کند، استمرار این دفاع ملت های اسلامی از ملت فلسطین اسرائیل را به نابودی نزدیک کرده است و در حقیقت ما ایمان مردم غزه را برای نابودی صهیونیست ها کافی می دانیم./945/پ202/غ

ارسال نظرات