۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۴۷۷

پنجاه و نهمین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‎ پنجاه و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


برگزاری کنگره بزرگداشت شهیدین محراب در تبریز، پذیرش 70 طلبه جدید در حوزه علمیه صادقیه تبریز، مجلس ختم فرزند آیت الله ملکوتی در تبریز، اعتکاف جمعی طلاب و دانشجویان تبریزی، رونمایی از کتاب آشنایان ره عشق، شرکت طلاب تبریز در کارگاه آموزشی استهلال ماه شوال، برگزاری کارگاه های تدبر و عمل به قرآن در بناب از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.


فعالیت تبلیغی جهادی 35 روحانی در روستاهای چاراویماق، گزارشی از کتابخانه مصلای اعظم تبریز، پیش خبر همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله بنی فضل، معرفی امام جمعه ترکمنچای و همچنین اخبار دیدارهای عمومی و اختصاصی مردم و مسؤولان با آیت‌الله شبستری از دیگر مطالب پنجاه و نهمین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.


بنابر این گزارش، مطلبی با عنوان «تفکرات انحرافی خوارج هنوز وجود دارد» به قلم حجت الاسلام سیدی ثانی در ستون دیدگاه و یادداشتی کوتاه با عنوان «راه شباهت به محبوب» در ستون اخلاق این شماره به چاپ رسیده است.


همچنین گزارشی از راه اندازی موزه مفاخر و علمای دینی آذربایجان در صفحه هشت و یادداشت هایی با عناوین «مفاتیح شیخ حسن روحانی!» به قلم حجت الاسلام عبدالهی در صفحات پرونده پنجاه و نهمین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.


گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ی

ارسال نظرات