۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۷۰۴
آیت الله قبلان:

هدف دشمنان مایوس کردن مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اسلامی شیعیان لبنان، انفجار تروریستی روز گذشته در ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد و گفت: هدف ازاین اقدامات مایوس کردن نیروهای مقاومت است.
شيخ عبدالامير قبلان
 
به گزاش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیروت ضمن محکومیت انفجار روز گذشته منطقه ضاحیه جنوبی، اظهار داشت که هدف از اینگونه اقدامات تروریستی ایجاد فتنه بین مردم است که ملت لبنان نیز باید هوشیارانه با این مورد برخورد کند.
 
وی با عرض تسلیت به خانواده شهدای این اقدام تروریستی، از خدای متعال برای مجروحان درخواست شفای عاجل کرد.
 
این عالم لبنانی توطئه‌های دشمنان در قبال جهان اسلام را بسیار بزرگ و سازمان یافته عنوان کرد و گفت: همه مسلمانان باید آگاهی خود را نسبت به مسائل پیرامون افزایش داده و با اتحاد و یکپارچگی نقشه‌های بدخواهان را خنثی کنند.
 
آیت الله قبلان عنوان کرد: مقاومت اسلامی به راه خود ادامه داده و هرگز از نبرد با دشمنان جهان اسلام کوتاه نخواهد آمد چرا که هدف صهیونیست‌ها از این گونه اقدامات مأیوس کردن مردم است.
 
وی افزود: ضاحیه جنوبی لبنان مهد مقاومت و صبر و جهاد در برابر اشغالگران است.
 
نایب رییس شورای اسلامی شیعیان لبنان این اقدام تروریستی را اقدامی بزدلانه عنوان کرد و گفت: مردم نباید اجازه دهند که مزدوران دشمن به فعالیت‌های خود در لبنان ادامه دهند.
 
آیت الله قبلان با تاکید بر لزوم تشکیل هرچه سریع‌تر دولت آینده لبنان، ابراز داشت: تنها به واسطه یک دولت کارآمد و قوی است که می‌توان به مقابله با توطئه‌ها و بحران‌های مختلف پرداخت./983/ب902/د
ارسال نظرات