۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۸۱۴۶۴

انتشار کتب اسلامی ویژه کودکان انگلیسی‌زبان در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ یک معلم مسلمان مقیم آمریکا اقدام به انتشار مجموعه‌ای جدید از کتاب‌های اسلامی به زبان انگلیسی برای کودکان کرد.
حسين نوري»، معلم مسلمان هندي‌الاصل مقيم آمريكا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک معلم مسلمان مقیم آمریکا برای حل فقدان کتاب‌های آموزشی اسلامی برای کودکان مسلمان انگلیسی‌زبان، اقدام به انتشار مجموعه‌ای جدید از کتاب‌های اسلامی به زبان انگلیسی برای این گروه سنی کرد.

 

«حسین نوری»، معلم مسلمان هندی‌الاصل مقیم آمریکا که اقدام به انتشار مجموعه کتاب‌های اسلامی کرده است، گفت: علاقه اصلی من تدریس به کودکان است اما هیچ منبع و کتاب مناسبی برای تدریس به کودکان انگلیسی‌زبان مسلمان وجود نداشت.

 

حسین نوری که در هند متولد و بزرگ شده است، پس از حس کردن فقدان کتاب‌های اسلامی مناسب برای کودکان انگلیسی‌زبان، تصمیم می‌گیرد که این خلأ را با انتشار کتاب‌هایی با موضوع آموزه‌های اسلام و قرآن پر کند.

 

وی تلاش خود را شش سال پیش آغاز می‌کند و با همکاری برادرش که وی نیز در تعطیلات آخر هفته برای کودکان کلاس‌های اسلامی برگزار می‌کند، یک شرکت انتشاراتی با نام «ویکند لرنینگ» (Weekend Learning) راه می‌اندازد.

 

این کتاب‌ها تاکنون به موفقیت گسترده‌ای دست یافتند و با استقبال زیادی در بازارهای آمریکا، کانادا، انگلستان و استرالیا مواجه شدند. حتی در برخی مدارس کشورهای حوزه خاورمیانه نیز این کتاب‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

 

مطالعات اسلامی در 10 سطح، آموزش عم جزء، آموزش جزء تبارک، آموزش زبان عربی، زندگی رسول‌الله(ص)، کتاب رنگ‌آمیزی و سرگرمی اسلامی، 21 دعا برای کودکان، تجوید قرآن کریم و کتاب سرگرمی اصول اسلامی از جمله کتاب‌های منتشر شده از سوی انتشارات «ویکند لرنینگ» است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات ویکند لرنینگ به آدرس http://www.weekendlearning.com/ مراجعه کنید./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات