۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۸۱۸۳۳

شرکت 15 هزار نفری در سومین جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی

خبرگزاری رسا ـ بیش از 15 هزار نفر در سومین جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی که با موضوع سبک زندگی براساس تعالیم امام رضا(ع) و با محوریت کتاب مهارت‌های زندگی در سیره رضوی برگزار می‌شود شرکت کرده‌اند.
کتاب و کتاب خواني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، رسول عطاپوری دبیر اجرایی سومین جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی اعلام کرد: بیش از 15 هزار نفر در سومین جشنواره نهضت کتاب‌خوانی رضوی شرکت کرده‌اند که از این تعداد بیش از 10 هزار نفر با ارسال پاسخنامه به صورت مکتوب و پیامک، بیش از 3700 نفر از طریق سایت شبکه ملی کتاب‌خوانان حرفه‌ای و بیش از900 نفر از طریق ارسال ایمیل در این جشنواره مشارکت داشته اند.

وی افزود: با توجه به شرکت 9 هزار نفر در جشنواره سال گذشته، درصد رشد شرکت کنندگان بیش از 50 درصد می‌باشد که امیدواریم این درصد تا پایان مهلت ارسال پاسخنامه افزایش یابد.

عطاپوری گفت: این جشنواره که با موضوع سبک زندگی براساس تعالیم امام رضا(ع) و با محوریت کتاب مهارت‌های زندگی در سیره رضوی می‌باشد، با تاکید بر منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند کتاب‌های این جشنواره را از کتابفروشی‌های معتبر و مراکز فرهنگی استان البرز دریافت کرده و یا برای دریافت فایل کتاب‌ها به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه کنند.

  شرکت در این مسابقه از طریق پایگاه اینترنتی شبکه ملی کتاب‌خوانان حرفه‌ای نیز امکان پذیر می‌باشد./966/د102/ی

ارسال نظرات