۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۸۲۰۲۹
روزنامه صهیونیستی هایوم:

بشار از فشارهای آمریکا هراس ندارد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه اسرائیلی هایوم اعلام کرد که بشار اسد از آمریکا هیچ هراسی ندارد و فشارهای این کشور بر سوریه بی‎تأثیر است.
بشار اسد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در راستای حجمه سنگین رسانه های اروپایی و آمریکایی علیه دولت بشار اسد برای آنچه استفاده از سلاح های شیمایی از سوی این دولت اعلام شده است روزنامه هایوم رژیم صهیونیستی در مقاله ای با عنوان (اسد نه می ترسد، نه شرم می کند) به علل عدم تاثیر فشارها بر حکومت بشار اسد پرداخت.

 

این مقاله با اشاره به عدم تاثیر فشارهای همه جانبه غربی-عربی بر حکومت بشار اسد اعلام کرد: دو احتمال وجود دارد: یا بشار اسد با وجود تمام این فشارها هیچ واهمه ای ندارد و یا اینکه ارتش با مشکل مواجه شده است و حکومت هیچ راهی جز استفاده از سلاح شیمیایی برای مقابله با شورشیان ندارد.

 

روزنامه هایوم در ادامه می نویسد: پس از آنکه بشار اسد بیش از 3 بار بدون واهمه از خطوط قرمزی که آمریکا برای وی ترسیم کرده است عبور کرد و هیچ عکس العملی از آمریکا دریافت نکرد، این مسئله ضعف آمریکا را برای دولت بشار اسد بیش از پیش به نمایش گذاشت.

 

این روزنامه همچنین این وضعیت را غیرقابل تحمل خواند و با اشاره به تکذیب دولت بشار در استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه شهروندان سوری، بقای بشار اسد بر قدرت را تهدیدی بر امنیت رژیم صهیونیستی دانست.

 

فشارهای اخیر بر دولت بشار اسد از سوی رسانه های همسو با سیاست های رژیم صهیونیستی به ویژه شبکه الجزیره قطر و بنگاه سخن پراکنی انگلیس (بی بی سی) به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی در حالی مطرح شده است که چند ماه پیش مهاجمان سوری با انتشار ویدئویی در فضای مجازی ارتش سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی تهدید کرده بودند. در این ویدئو که تعدادی از تروریستهای ارتش آزاد سوریه تهیه کرده اند یکی از این تروریستها سلاحی بیوتروریستی در قفس شیشه ای یک خرگوش آزاد می کند و از مرگ همراه با زجر این موجود زنده فیلمبرداری می کند و دولت را به استفاده از این سلاح در مناطق مسکونی در صورت عدم کناره گیری بشار اسد تهدید می کند./995/ب902/د

ارسال نظرات