۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۸۲۲۰۴
نماینده پارلمان لبنان:

حفظ امنیت رژیم صهیونیستی مهم‎ترین استراتژی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان نسبت به هرگونه حمله احتمالی آمریکا به سوریه هشدار داد و خاطرنشان کرد: حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و به یغما بردن ثروت ملی سایر کشورها از مهم‎ترین استراتژی آمریکا است.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده پارلمان لبنان، امروز در دیدار با شخصیت‌های سیاسی بعلبک لبنان، با اشاره به نگرانی ملت لبنان در خصوص حمله احتمالی آمریکا به سوریه گفت: ملت لبنان همواره در کنار ملت سوریه بوده و از برادران خود در این کشور دفاع می‌کند.
 
وی افزود: ما از همین‌جا هرگونه تجاوز احتمالی به سوریه را محکوم کرده و آن را به عنوان تجاوزی آشکار به حقوق این ملت عنوان می‌کنیم.
 
این نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که به وسیله راهکارهای مسالمت‌آمیز از قبیل گفت‌وگوی ملی دراین کشور می‌توان به حل بحران امیدوار بود و جای هیچ شکی نیست که لشکرکشی‌های بیگانگان تنها به کورتر شدن گره این بحران می‌انجامد.
 
الموسوی عنوان کرد: درخواست کمک از آمریکا خواسته بسیار ساده لوحانه‌ای است، چرا که رهبران آمریکایی همواره با استفاده از سلاح‌های اتمی، شیمیایی و بمب‌ها خوشه‌ای به کشتار مردم بیگناه در سر تا سر دنیا دست زده‌اند.
 
وی، تامین امنیت رژیم صهیونیستی و به یغما بردن ثروت‌های ملی کشورهای مختلف را از مهم ترین استراتژی آمریکا خواند و گفت: مسلمانان باید به واسطه اتحاد و یکپارچگی و به دور از دخالت و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مشکلات داخلی خود را حل و فصل کنند./983/ب902/د
ارسال نظرات