۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۸۲۵۷۸
آیت الله نابلسی:

در هر شرایطی از سوریه دفاع می‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان با تاکید بر وجود توطئه‌هایی برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی گفت: در هر شرایطی به دفاع از سوریه ادامه می‌دهیم.
علامه شيخ عفيف نابلسي



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان امروز در دیدار با گروهی از مسؤولان آستان مقدس امام حسین (ع) در این شهر تاکید کرد که آمریکا و همپیمانانش به دنبال سیطره بر منطقه به واسطه حمله به سوریه و نابود ساختن ارتش و زیر ساخت‌های این کشور هستند.

 


وی با اشاره به تلاش غرب برای ضربه زدن به ارتش عراق، مصر و سایر کشورهای اسلامی، گفت: دشمنان جهان اسلام به دنبال آن هستند که در پرتو ضعف جهان اسلام، منطقه را به محلی برای نفوذ کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل کنند.

 


آیت الله نابلسی، سوریه را در برهه کنونی قلب جهان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: هر کسی که سوریه را به دست بگیرد می‌تواند بر آینده منطقه تاثیرگذار باشد.

 


وی افزود: تروریسم بهانه‌ای برای ورود آمریکا به منطقه بود که این امر در سوریه نیز به واسطه حضور گروه‌های تکفیری تکرار شد.

 


آیت الله نابلسی با تاکید بر اینکه هیچ کس حق ندارد از مسؤولیت دفاع از سوریه شانه خالی کند، عنوان کرد: هر چقدر هم که شرایط سخت شود به دفاع از سوریه ادامه می‌دهیم./983/ب902/د

ارسال نظرات