۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۸۳۷۶۹
آیت‌الله علم الهدی:

آیت‌الله طاهری خرم آبادی در عرصه انسان سازی برای نظام نقش آفرین بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله طاهری خرم آبادی را از ذخایر برجسته مکتب امام خمینی(ره) و درس ایشان دانست و گفت: ایشان در عرصه‌های مختلف نظام، از لحاظ ظاهر، بی نام و نشان بود اما از نظر باطن عنصر نافذی بود و وجود مبارکش در همه عرصه‌های سازندگی انقلاب اسلامی و انسان سازی برای نظام نقش آفرین بود.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید احمد علم الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه امروز سه شنبه نوزدهم شهریورماه در مراسم بزرگداشت آیت‌الله طاهری خرم آبادی که از سوی آیت‌الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری و با حضور ائمه جمعه سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، ابراز داشت: آیت‌الله طاهری خرم آبادی عالم اندیشمندی بود که در حوزه انسان سازی‌اش، شاگردان زبردستی را به جامعه و نظام اسلامی تحویل داد.

وی با اشاره به این‌که آیت‌الله طاهری خرم آبادی در سایه اندیشمندی و توانمندی علمی و فقاهتی، مبارزه زندگی‌اش را از آغاز نهضت امام(ره) فراگرفته بود، افزود: ایشان به‌عنوان یک چهره مبارز با نظام ستمشاهی هم از دیدگاه دشمن و هم در محضر دوستان و شاگردان شناخته می‌شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در کنار ملکات و امتیازات معنوی، متانت خاص، کمک عظیم در عرصه انقلاب اسلامی و مبتنی بر منطق در عرصه مبارزه به‌عنوان نقطه خاصی در فضای شخصیت معنوی آیت‌الله طاهری خرم آبادی درخشش داشت.

امام جمعه مشهد آیت‌الله طاهری خرم آبادی را از ذخایر برجسته مکتب امام خمینی(ره) و درس ایشان دانست و ابراز داشت: ایشان در عرصه‌های مختلف نظام، از لحاظ ظاهر، بی نام و نشان بود اما از نظر باطن عنصر نافذی بود و وجود مبارکش  در همه عرصه‌های سازندگی انقلاب اسلامی و انسان سازی برای نظام نقش آفرین بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که شاخص بهره‌‌‌وری در مجموعه فعالیت‌ها، کاربردها و کارنامه یک روحانی باید این باشد که بهره برداری دین از این فعالیت‌ها و جنب و جوش‌ها بیشتر بود یا بهره‌وری شخصی، افزود: آیت‌الله طاهری خرم آبادی برای ما یک اسوه و الگویی بود که بهره‌وری دین و اسلام بیشتر از عرصه‌ای بود که مورد بهره برداری خودش در زندگی اجتماعی و فردی قرار می‌گرفت./956/پ202/ع

 

ارسال نظرات