۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۸۴۹۵۲

شیمون پرز: فشار بر ایران و سوریه را بیشتر کنید

خبرگزاری رسا ـ مقامات آمریکایی تلاش می کنند دولتمردان رژیم صهیونیستی را آرام کرده و به آنها اطمینان دهند که مواضع و سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران مانند قبل خواهد بود.
شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای روسیه در خبری گفت: با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایران، مقامات اسرائیل بیش از پیش از نرم شدن مواضع آمریکا در قبال ایران وحشت کرده اند.
به گزارش این خبرگزاری؛ به همین خاطر مقامات آمریکایی در این اواخر تلاش می کنند تا دولتمردان اسرائیل را آرام کرده و به آنها اطمینان دهند که مواضع و سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران مانند قبل خواهد بود.
در همین حال شیمون پرز رئیس رژیم غاصب صهیونیستی در دهمین نشست سالانه "یالتا" خطاب به کشورهای غربی گفت: فشار بر سوریه و ایران باید شدیدتر باشد چراکه ما معتقدیم این کشورها استانداردهای بین المللی! را نقض و همچنین از سلاح های کشتار جمعی استفاده می کنند.
صدای روسیه در ادامه به نقل از شیمون پرز که از دستآوردهای اخیر نظامی جمهوری اسلامی ایران نگران بود، افزود: اگر ایرانیان با سلاح های هسته ای مخالف هستند پس چرا سیستم پرتاب موشک های دوربرد می سازند؟
قابل ذکر است این سخن رئیس رژیم صهیونیستی که سعی می کرد دلیل منطقی ای را بر ساخت سلاح هسته ای توسط ایران ارائه کند، غلط می باشد چراکه ایران تلاش دارد قابلیت نقطه زنی موشک های دوربرد خود را تقویت کند. قابلیت نقطه زنی، امکانی است که در موشک های حامل کلاهک هسته ای کاربرد چندانی ندارد زیرا تخریب وسیع سلاح هسته ای این امکان را می دهد، منطقه ای به وسعت کیلومترها مترمربع تخریب شود. /1421/1409/ح

ارسال نظرات