۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۸۴۹۷۳
آیت الله صافی گلپایگانی:

سپاه در خط مقدم مبارزه با انحرافات باشد/ اقتدار سپاه عامل ترس دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر این که قدرت روز افزون سپاه پاسداران مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان است، گفت: اینجانب همیشه به سپاه، حُسن ظن داشته و دارم و آن را برای حفظ اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب لازم می‌دانم.
آيت الله صافي گلپايگاني آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام قم و نیز رییس سازمان اردویی راهیان نور، با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار کردند.

 


وی نیز با تشکر و قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه پاسداران، تصریح کرد: امیدوارم شما سپاهیان عزیز در مقاصد بلندی که از ابتدا داشتید تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف موفق و سربلند باشید.


این مرجع تقلید با اشاره به نقش سپاه در به هراس‌انداختن دشمنان اسلام، بیان داشت: قدرت روز افزون سپاه پاسداران مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان است و باید قدردان این عزّت بود.

 

حضرت آیت الله صافی با اشاره به اهداف تأسیس سپاه پاسداران افزود: هدف از تأسیس سپاه پاسداران، حفظ اهداف اسلام و انقلاب بود و هست و باید شما عزیزان به سمتی بروید که اهداف اسلام در جامعه پیاده شود و همه در خط قرآن واهل بیت علیهم السلام سیر کنند.


استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با توجه به وجود مفاسد فرهنگی در جامعه و لزوم نهی از منکر تصریح کرد: از مفاسدی که از روز اول، حضرت امام ره و علما و بزرگان با آن مخالف بودند و واقعاً فداکارانه مبارزه کردند بی‌حجابی بود.
از مهمترین راه‌های منحرف‌کردن جامعه، بی‌حجابی است. شما سپاهیان به عنوان کسانی که هدفتان حفظ اسلام عزیز است در مبارزه با انحرافات، باید در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر باشید.


وی در قسمتی دیگر از بیانات خود اظهار داشت: اینجانب همیشه به سپاه، حُسن ظن داشته و دارم و آن را برای حفظ اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب که همان حفظ دستورات شرع مقدس و احترام به اوامر و نواهی الهی است لازم می‌دانم. البته سپاهیان هم باید قدر خود را بدانند و همیشه سعی کنند که اعتماد علما و افراد با ایمان را برای خود سرمایه‌ای بزرگ بدانند و آن را با کارها و رفتارشان حفظ نمایند.


این مرجع تقلید در پایان با مسألت توفیق برای حاضرین در جلسه، بیان داشت:‌ توفیقاتی که در خدمت به اسلام و ولایت اهل بیت علیهم السلام نصیب شما شده است را قدردان باشید و بدانید بالاتر از این چیزی نیست که انسان کاری بکند که آقا امام زمان علیه السلام خوشحال و مسرور باشند.

 

در ابتدای این دیدار، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم و نیز سردار سلیمانی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها ارائه دادند./971/د102/ج

ارسال نظرات