۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۸۵۳۲۵
در درس خارج مطرح شد؛

انتقاد آیت الله سبحانی از عزل رؤسای دانشگاه آزاد و علامه

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی با انتقاد از عزل نیروهای ارزشی از سوی سرپرست وزارت علوم گفت: قرار نیست اگر دولتی آمد، همه را عوض کند، بلکه اگر اصلحی سراغ دارد، او را به جای صالح بگذارد.
درس خارج فقه آيت الله سبحاني درس خارج فقه آيت الله سبحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی امروز در پایان درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم، نسبت به عزل رییس دانشگاه آزاد اسلامی واکنش نشان داد.

 

وی اظهار داشت: آقای دانشجو فردی مومن و متدین بود که توانست در دانشگاه آزاد طرح تفکیک جنسیتی را اجرا کند؛ همچنین رییس دانشگاه علامه طباطبایی نیز همین طرح را اجرا کرده بود.


این مرجع تقلید با اشاره به این که کشور ما دچار بدحجابی و بی عفتی شده است، اظهار داشت: یکی از سرچشمه های این بدحجابی قرار دادن دو جنس مخالف آن هم در اوج جوانی و شهوت در کنار یکدیگر است.


وی ادامه داد: متأسفانه اولین کاری که سرپرست وزارت علوم با ورودش به مسؤولیت و قبل از تعیین وزیر انجام داده است، این است که این دو نفر را که خدمت اسلامی به کشور کرده اند را برکنار کرده است.


این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی، مسئولیت را امانت الهی دانست و افزود: مسؤول بودن، طعمه چرب و نرمی نیست که مسؤول گمان کند، به هر گونه که خواست می تواند در آن دخل و تصرف کند.


حضرت آیت الله سبحانی ادامه داد: قرار نیست اگر دولتی آمد همه را عوض کند، بلکه اگر اصلحی است، باید او را جای صالح بگذارد، نه اینکه همه را برکنار کند./924/پ202/ج

ارسال نظرات