۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۸۵۴۴۲
آیت الله حیدری تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل جبهه رسانه‌ای برای مقابله با صهیونیسم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با اشاره به نفوذ صهیونیسم در رسانه های جهان گفت: باید با تأسیس و تقویت شبکه هایی مانند المنار، الکوثر، العالم و پرس تی وی جبهه ای رسانه ای به مرکزیت ایران برای مقابله با صهیونیسم تشکیل داد.
آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نفوذ صهیونیسم در کشور های عربی و غربی اشاره کرد و بیان داشت: صهیونیسم بین الملل به عنوان جریانی که به شکل شبکه ای بر مجاری اقتدار و قدرت همه جانبه دنیا دست اندازی کرده، توانسته آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای اسلامی عربی را با خود همراه کند.

وی افزود: صهیونیسم بین الملل جریانی واقعی بوده که جهان معاصر از  100 سال گذشته تا امروز با آن درگیر است.

آیت الله حیدری صهیونیسم را جریانی واقعی، ملموس و مشهود دانست و گفت: این جریان اقتدار گرا از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تلاش کرده قدرت خود را بر دنیا تحمیل کند و جریان های قدرتمند را به سود خود پیش ببرد به گونه ای که توانسته از سال 1948 تا کنون به قدرت و موجودیت ننگین خود در جهان ادامه دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از لوازم حفظ اقتدار صهیونیسم در همه صحنه ها وجود رسانه و تبلیغات است و صهیونیسم بین الملل نمی تواند بدون تبلیغات به حیات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خود ادامه دهد.

استاد درس خارج حوزه علمیه خوزستان در پاسخ به این پرسش که با وجود صهیونیسم رسانه ای آیا امیدی به شنیدن صدای حق و حقیقت در دنیا وجود دارد، گفت: رسانه های خارج از کشور همچون پرس تی وی، الکوثر و العالم که در خارج از مرزها فعالیت می کنند، در حال ارسال ندای حق و حقیقت به دنیا هستند و برای اعلام حقایق به دنیا تلاش می کنند.

وی افزود: مدیران باید تلاش کنند تا با ایجاد رسانه های گوناگون در برابر صدای شیطانی رسانه های صهیونیستی ایستادگی کنند و از نظر کمی و کیفی با صدایی رسا تر و با زبانی هنرمندانه اندیشه های اعتقادی اسلام و حقایق را به دنیای معاصر انتقال دهند.

آیت الله حیدری با تأکید بر این‎که باید جبهه رسانه ای مقابله با صهیونیسم بین الملل به مرکزیت ایران تشکیل شود، بیان داشت: امروزه رسانه های گوناگون همچون مطبوعات، شبکه های تلویزیونی و سایت های اینترنتی به نوعی متأثر از صهیونیسم بین المللی هستند و اگر کسی یا رسانه ای برخلاف خطوط قرمز آنها حرکت کند با مشکلات جدی مواجه می شود؛ بنابراین ضرورت تشکیل جبهه رسانه ای به مرکزیت ایران برای مقابله با آنها به شدت احساس می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره نتایج زیرپا گذاشتن خطوط قرمز صهیونیسم در رسانه های بین المللی اظهارداشت: از نمونه های برخورد صهیونیسم با نادیده گرفتن خطوط قرمز آنها در رسانه می توان به تعطیلی روزنامه ها، زندانی کردن نویسندگان و یا از دست دادن خطوط ماهواره ای شبکه تلویزیونی اشاره کرد.

وی ادامه داد: اگر رسانه ای درخصوص هولوکاست شک و تردید به خرج دهد به عنوان متجاوز به خطوط قرمز جریان صهیونیسم بین الملل به حساب می آید و از چرخه رسانه های خارج می شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه خوزستان با اعلام این‎که نام بردن و تجلیل از افرادی همچون امام خمینی، آیت الله خامنه ای، سید حسن نصرالله و دفاع از فلسطین و قدس خط قرمز های جریان صهیونیسم هستند، گفت: هرگز اجازه نمی دهند کسی از این خط قرمزها عبور کند و هرگونه فعالیت در خصوص ترویج تفکر شیعه، ضد صهیونیسم و هولوکاست را بایکوت بین المللی می کنند.

آیت الله حیدری تصریح کرد: در حال حاضر المنار و الکوثر به نوعی این خط قرمز های صهیونیستی را مورد تجاوز قرار می دهند و با مشکلات جدی مواجه هستند./9462/ت302/ج

ارسال نظرات