۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۸۵۹۷۲
امام جمعه اصفهان:

نیروهای اطلاعاتی چشم های تیزبین نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار وزیر اطلاعات گفت: حراست از انقلاب و ارتقای آرامش و آسایش مردم از وظایف اصلی نیروهای اطلاعاتی است.
وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، صبح امروز در دیدار با وزیر اطلاعات، کار اساسی اطلاعات را شناسایی دشمنان نظام و خنثی کردن توطئه های آن ها بر شمرد و گفت: نیروهای اطلاعاتی چشم های تیز بین نظام اند لذا باید با دقت فراوان وظایف خود را انجام دهند.

 

وی در ادامه در بیان اهمیت حوزه کاری وزارت اطلاعات گفت: البته در مسائل سیاسی و امنیتی، احتمال نیز حجت است و برای حفاظت از انقلاب و مردم نباید از کوچک ترین موضوع چشم پوشی کرد.

 

 در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات به ارزش کار نیروهای اطلاعاتی اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که یک نیروی اطلاعاتی ثمره کار خود را در ثبات و عزت نظام و آسایش مردم می بیند همه سختی های کار را فراموش می کند و با جان و دل به استقبال خطر می رود.

 

 وی در بیان جایگاه وزارت اطلاعات گفت: فعالیت این وزارتخانه باید مبنای تصمیم گیری های خرد و کلان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد لذا باید جایگاه این وزارتخانه را در تصمیم سازی کشور بالا ببریم./939/پ203/ب

ارسال نظرات