۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۸۵۹۷۷
آیت الله طبرسی:

عزت و اقتدار نظام اسلامی موجب انزوای نظام سلطه شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب انزوای نظام سلطه شده است، افزود: نگاه عزتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا ملت ایران را به عنوان مردمی صلح طلب در عرصه جهانی معرفی کرده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران  عصر امروز در مراسم کلنگ زنی مصلی شهر کتاب بابل، به نقش و اهمیت نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد و با بیان این که نماز جمعه در صدر اسلام نیز مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام(ص) بوده است، گفت: نماز جمعه بهترین پایگاه برای وحدت و همدلی مردم و نیز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که در حال حاضر هفتصد تریبون نماز جمعه در سراسر کشور فعال است، بیان داشت: در مازندران نیز هر هفته 41 نماز جمعه اقامه می شود که حمایت از برپایی این نماز عبادی و سیاسی سبب تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی، حضور پر شور مردم در صفوف نماز جمعه را سبب عصبانیت و هراس دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه های نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام هستند و به همین دلیل تقویت این جایگاه بسیار اهمیت دارد.

 

وی با تأکید براین که هیچ گاه نباید سنگر نماز جمعه را خالی کنیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند؛ اما همواره با حضور گسترده مردم شکست خوردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ائمه جمعه به عنوان سربازان ولایت نقش مهمی در ارتباط عمیق با مردم دارند، گفت: امروز نماز جمعه به عنوان یکی از مهم ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در وحدت امت اسلامی بر عهده دارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تقویت جایگاه نماز جمعه را تقویت جایگاه ولایت و امامت در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران بیش از سه دهه از جایگاه ولایت با همه توان خود محافظت کردند و هیچ‌گاه اجازه تعرض دشمن به این جایگاه رفیع را ندادند و نخواهند داد.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست های متعدد دشمنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: علیرغم همه توطئه افکنی ها، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی کشوری مقتدر در عرصه جهانی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عصبانیت امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی است، تصریح کرد: طرح انزوای ایران اسلامی که از سوی دشمنان پیگیری می شد با شکست مواجه شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب انزوای نظام سلطه شده است، افزود: نگاه عزتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا ملت ایران را به عنوان مردمی صلح طلب در عرصه جهانی معرفی کرده است.

 

امام جمعه ساری ایران اسلامی را کشوری با اقتدار در عرصه جهانی معرفی کرد و با بیان این که ایران الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که هر گونه تلاشی برای تضعیف نظام اسلامی در عرصه جهانی شکست خواهد خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیاری از کشورهای غربی نیز به اقتدار کشورمان در دنیا اذعان دارند، بیان داشت: این عزت در سایه ایستادگی، مقاومت ملت ایران و همچنین رهبری های حضرت آیت الله امام خامنه ای حاصل شده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن با همه توان جنگ نرم و هجمه های فرهنگی را دنبال می کند، ادامه داد: متأسفانه در چند سال اخیر نسبت به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی غفلت شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان از سوی نظام سلطه اشاره کرد و با بیان این که آنها فکر می کردند با ترور شخصیت های علمی می توانند مانع از پیشرفت های علمی کشورمان شوند، بیان داشت: به حتم تلاش آنها برای جلوگیری از استقلال و عظمت ملت ایران بی فایده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ائمه جمعه باید خدمت ماندگاری از خود به جا گذاشته و در معرفی مشاهیر و بزرگان تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: باید فرهنگ به جا مانده از گذشته به نسل جدید منتقل شود و صفات ارزنده چهره‌های نورانی قبل و بعد انقلاب به جوانان در قالب کتاب معرفی شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که باید مطالبات به حق مردم به آنها داده شود، بیان داشت: گرچه بعد از انقلاب تحول عظیمی در سطح جامعه انجام شده است ولی کافی و لازم نیست و باید بیش از این به مردم سرویس دهی شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات