۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۸۶۸۳۱

حضور کارشناسان رسانه‌ای حوزه های علمیه در جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

کارشناسان و ارزیابان فیلم و رسانه معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه جهت نقد و بررسی فیلمهای کودک و نوجوان در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان شرکت کردند.
بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلمهاي کودکان و نوجوانان

به گزارش روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه کارشناسان و ارزیابان فیلم و رسانه معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه با نظر به اهمیت موضوع کودک و نوجوان، جهت بررسی فیلمهای ویژه این گروه سنی در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان شرکت کردند.


حجت الاسلام اسماعیلی مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه با اشاره به لزوم همراهی مؤلفه های اسلامی تربیتی و آموزشی در آثاری که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می شود، افزود: در آثار سالهای گذشته به این موضوع کمتر پرداخته شده و آثاری که ساخته شده است بیشتر با گروه سنی کودک و نوجوان تناسبی نداشته است.


کارشناس رسانه حوزه افزود: از جمله ارکان خانواده کودکان هستند که به نوعی آینده جامعه را می‌سازند و باید به تمامی ابعاد زندگی آن‌ها توجهی خاص کرد. استفاده از مضامین سبک زندگی اسلامی در سینمای کودک موضوعی است که باید در مورد آن سرمایه گذاری کرد تا کودکان در آینده زندگی خود را بر پایه این سبک بنا گذارند.


شایان ذکر است بیست و هفتیمن جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 15 تا 19 مهر در اصفهان برگزار می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات