۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۵۵۳

آموزش مجازی طلاب لرستانی در سه رشته تفسیر، فقه اصول و تاریخ

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران از آموزش مجازی طلاب لرستانی در سه رشته تفسیر، فقه اصول و تاریخ در این استان خبر داد.
معاونت آموزش حوزه هاي علميه

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با  اشاره به این که طلاب مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته تفسیر، فقه اصول و تاریخ  به صورت مجازی تحصیل می کنند، گفت: این افراد اسامی آن‌ها قبلا منتشر شده و با مراجعه به سایت آموزش مجازی حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به ثبت نام  اقدام می کنند.

وی با بیان این که در شیوه آموزش مجازی، دروس از طریق سامانه به طلاب ارائه می‌شود، افزود: امتحانات میان‌ترم این طلاب از طریق سامانه آموزش مجازی و امتحانات پایان ترم به صورت کتبی از طریق مدارس علمیه  برگزار می‌شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: کلاس‌های رفع اشکال طلاب آموزش مجازی نیز به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مهرابی افزود: کلاس های رفع اشکال به صورت حضوری، به مدت 12 هفته آموزشی و به ازای هر واحد درسی 6 جلسه در طول ترم برگزار خواهد شد.

گفتنی است، شرکت در کلاس های رفع اشکال اختیاری بوده و نمره ای بابت حضور در این کلاس ها به طلاب تعلق نمی گیرد و انتخاب شرکت در کلاس های مذکور در نوبت صبح یا بعد از ظهر بر عهده طلاب است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان تصریح کرد: در شیوه حضوری طلاب در مدارس حاضر می‌شوند و در شیوه مجازی طلاب به سامانه آموزش مجازی مراجعه می‌کنند و در کلاس‌های رفع اشکال که با حضور آنلاین اساتید برگزار می‌شود حضور می‌یابند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات