۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۸۸۸۰۹
با صدور پیامی؛

دعوت آیت الله علما برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای مردم استان را به شرکت و حضوری فعال در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.
 نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، با صدور پیامی از عموم مردم ولایتمدار کرمانشاه جهت حضور با شکوه در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد.


در این پیام آمده است: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در تاریخ کشور ما مصادف با رویدادهای بزرگی است و این روز را تبدیل به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی کرده است.


این پیام می افزاید: سخنرانی های تاریخی امام خمینی(ره) علیه کاپیتولاسیون و تبعید امام (ره)، کشتار دانشجویان در سال 1347 توسط رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی در پوست سفارتخانه، همه نشانگر هوشیاری و بصیرت های امام خمینی (ره) و ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.


این پیام تأکید می کند: 13 آبان یاد آور ظلم و ستم و حرمت شکنی های آمریکا نسبت به امت اسلامی است و در این روز تنها چیزی را که نباید فراموش کنیم شعار "مرگ بر امریکا" است، شعاری که باید نسل به نسل زنده بماند که جوانان آینده نیز بداند آمریکا در چندین دهه گذشته چه ظلم های ناروایی را نسبت به کشور ما روا داشته و البته خواهد داشت.


در ادامه پیام آمده است: جوانان ما هرگز نباید ماهیت و ذات آمریکا را نادیده بگیرند چرا که آن ها ذاتشان با جنایت و غارت عجین گشته است و اعتماد به آمریکا جز خسارت چیزی را به بار نمی آورد و اگر یک دیپلماسی برای ارتباط و مذاکره انجام شود فقط برای احیای حقوق ملت باشد.


در پایان این پیام تصریح شده است: از همه مردم متدین استان کرمانشاه بخصوص دانشجویان و دانش آموزان عزیز که سرمایه های عظیم ملت ما هستند دعوت می شود در این تظاهرات بیداری و روشنایی علیه ظلم و استکبار جهانی حضوری گسترده تر از سالهای گذشته داشته باشند و شعار مرگ بر آمریکا را در سراسر جهان طنین انداز کنند که مبادا غفلت از این دشمن بزرگ ما را به نابودی نزدیک کند./967/د102/ب

ارسال نظرات