۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۸۸۹۹۸
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه قدرشناسی از نعمت ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس حضور پر شور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را نشأت گرفته از نعمت ولایت دانست و گفت: ‌ملت ما امام و رهبری را دوست دارند و با ایستادگی در برابر استکبار جهانی مرگ بر ظالم و ستمگر می‌گویند.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دوشنبه شب در نخستین شب عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) که در حسینیه شهدا قم برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع)، گفت:‌ همه شرایع به قول حق و حکم عقل توصیه کرده‌اند.
وی ادامه داد: قول حق کتاب‌های آسمانی است که از ناحیه خداوند برای ادیان الهی نازل شده و امروز قرآن، قول حق است.
عمل به توصیه‌های الهی جامعه را متحول می‌کند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سخنان نسنجیده و نابجا جامعه را نا آرام و مضطرب می‌کند، ابراز داشت: اگر انسان در زندگی تلاش کند که جز سخن حق نگوید، به آنچه که خدا توصیه کرده عمل کند و محور سخنانش قرآن و کلام اهل بیت(ع) باشد، جامعه را متحول می‌کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حکم عدل را از دیگر توصیه‌های اسلام برشمرد و اظهار کرد: داوری‌هایی که در جامعه صورت می‌گیرد باید بر اساس عدل و انصاف باشد تا جامعه در مسیر رشد و سعادت گام بردارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به آیات قرآن بر ضرورت وفای به عهد تأکید کرد و افزود: اگر انسان قدر نعمت‌های الهی را بداند و وفادار به عهدهای خود باشد دچار خسران نمی‌شود.
مشکلات امروز جهان به خاطر کفران نعمت ولایت است
وی قدردانی از نعمت ولایت را از مهمترین وظایف مردم خواند و خاطرنشان کرد:‌ متأسفانه بنی امیه به جای قدردانی از نعمت ولایت و امامت به ستیز و مقابله با آن پرداختند و و با کفران نعمت‌های الهی جامعه اسلامی را دچار مشکل کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تلخی‌ها و مشکلات امروز جهان به خاطر کفران نعمت الهی یعنی ولایت است و کسانی که سر ستیز با ولایت داشتند خود و پیروانشان را گمراه کردند.
محرم و صفر نشانه علاقه مردم به اهل بیت است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که ملت ایران قدردان نعمت ولایت و امامت است، ابراز کرد: هیچ جای دنیا همچون ایران اسلامی قدردان نعمت ولایت نیست و محرم و صفر بهترین نشانه علاقه مردم به اهل بیت(ع) است که دو ماه میهمان امام شناسی بوده و شعائر الهی را پاس می‌دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی ادامه داد: دشمنان اسلام همیشه در اضطراب و تشویش هستند اما کسانی که قدردان نعمت‌های الهی هستند با تکیه به اهل بیت(ع) از آرامش برخوردار هستند.
وی در ادامه با اشاره به حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، گفت: ‌ملت ما امام و رهبری را دوست دارند و با ایستادگی در برابر استکبار جهانی مرگ بر ظالم و ستمگر می‌گویند که قطعا نشأت گرفته از نعمت ولایت است.
وحدت مسلمانان راه غلبه بر استکبار جهانی
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظلم و جنایت استکبار جهانی را به خاطر عدم وحدت و همدلی مسلمانان دانست و افزود: امام دوستی و ولایت مداری یکی از راه‌های مقابله با ظلم استکبار جهانی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که خداوند پیمان اطاعت از امامت و ولایت را از بندگان گرفته، اظهار کرد:‌ کسانی که به این پیمان الهی مقید باشند در دنیا عزیر و سربلند می‌شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به آیات قرآن بر ضرورت قدردانی از نعمت ولایت تأکید کرد و افزود: ملت ما به ولایت وفادار هستند و 35 سال است که سر پیمان و عهد خود باقی مانده‌ است./927/پ201/ج
ارسال نظرات