۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۸۹۱۳۸
جامعه مدرسین:

مرحوم عسگر اولادی یار صدیق و سرباز فداکار امام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرحوم عسگر اولادی به عنوان سرباز فداکار امام و رهبری یاد و تاکید کرد: آن مرحوم در فتنه‌ها و صحنه‌‌های گوناگون، همواره همگان را به پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه دعوت می‌کرد.
جامعه مدرسين

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال جناب آقای حبیب الله عسگراولادی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام که به امضای آیت الله محمد یزدی رسیده به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

( انا لله و انا الیه راجعون)

درگذشت مجاهد راه خدا مبارز خستگی‌ناپذیر مرحوم مغفور حاج حبیب‌الله عسکراولادی موجب تأثر و تألم فراوان گردید. آن فقید شریف که از نخستین یاران امام عظیم‌الشأن(ره) بود، عمر شریف خود را به مبارزه با رژیم منحوس پهلوی گذراند و در این راه مبارک، زندان و شکنجه‌های فراوانی را متحمل گردید.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، آن عزیز همواره حامی انقلاب بود و خدمات فراوانی را به ویژه تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر جای نهاد. با رحلت امام عزیز، نیز آن مرد خدوم همواره یار صدیق رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای – مدظله العالی - بود و در فتنه‌ها و صحنه‌‌های گوناگون، همواره همگان را به پیروی از اصل مترقی ولایت فقیه دعوت می‌کرد.

رحلت این سرباز فداکار انقلاب اسلامی ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت درگذشت ایشان به خانواده محترم آن مرحوم، علوّ درجات آن عزیز از دست رفته را از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/924/د102/ج

ارسال نظرات