۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۸۹۱۸۶
آیت الله قبلان:

آمریکا از دشمنی با ایران هیچ سودی نمی‎برد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد که آمریکا از دشمنی با ایران هیچ سودی نمی‎برد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار با غنضفر رکن آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت و همچنین حجت الاسلام ابراهیم انصاری، مشاور فرهنگی سفیر به بررسی آخرین توحلان لبنان و منطقه پرداخت.

 

وی گفت: ایران کشوری قوی و مورد احترام است و آمریکا از دشمنی با این کشور هیچ سودی نمی برد. ایران از قطب های اصلی منطقه به شمار می آید و هیچ کس نمی تواند درباره صلح منطقه صحبت کند اما سخنی از ایران به میان نیاورد.

 

آیت الله قبلان از مواضع جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد و افزود: مواضع ایران همواره حکیمانه و در اوج بلوغ بوده و سیاست این کشور نیز صداقت خود را ثابت کرده است.

 

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد: امیدوارم موفقیت های جمهوری اسلامی ایران ادامه یابد تا همچنان به عنوان دولتی مقاوم در برابر توطئه های استکبار جهانی علیه جهان اسلام ایستادگی کند.

 

این عالم لبنانی همچنین انتخاب حجت الاسلام انصاری به عنوان مشاور فرهنگی سفیر ایران در بیروت را به وی تبریک گفت و بر لزوم گسترش همکاری فرهنگی میان ایران و لبنان تأکید کرد.

 

وی خواستار همکاری لبنانی ها برای حل مشکلات این کشور شد و تصریح کرد: لبنان پس از آنکه با تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی مواجه بوده است هم اکنون نیز در بند گروه های تکفیری قرار دارد و از پروژه های صهیونیستی و تروریستی رنج می برد./980/ب902/د

ارسال نظرات