۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۸۹۴۱۳

حمایت انگلیس از برنامه های جاسوسی آمریکا

خبرگزاری رسا ـ رؤسای سازمان های جاسوسی انگلیس روز پنجشنبه در پارلمان این کشور، افشای اطلاعات فوق محرمانه مربوط به عملیات جاسوسی و امنیتی آمریکا را به شدت محکوم کردند.
رؤساي سرويس هاي جاسوسي انگليس

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در گزارشی از حمایت سرویس ها جاسوسی انگلیس از برنامه های جاسوسی آمریکا خبر داد.


3 نفر از رؤسای سازمان های جاسوسی انگلیس روز پنجشنبه در پارلمان این کشور، افشای اطلاعات فوق محرمانه مربوط به عملیات جاسوسی و امنیتی آمریکا را به شدت محکوم کردند.


ایان لابان، رئیس سازمان شنود گفت: جاسوسان او تقریبا هر روز، گفتگوهای افراد و گروه های هدف های این سازمان را که درباره افشای اطلاعات محرمانه آمریکا بحث می کنند، رصد می کنند.


لابان برای مخالفت خود با اعلام جاسوسی های آمریکا علیه مردم جهان مدعی شد که پس از افشاگری های اسنودن، بسیاری تصمیم به استفاده از ابزارهای ارتباطی امن تر گرفته اند. او در ادامه تاکید کرد که نمی خواهم با ذکر علنی جزئیات به ابعاد این آسیب ها دامن بزنم.


لازم به ذکر است که رؤسای سرویس های جاسوسی انگلیس که برای دادن توضیحات در کمیسیون اطلاعات و امنیت مجلس عوام انگلیس حضور یافته بودند، به صورت مستقیم از تلویزیون انگلیس پخش شده است./1415/1409/ح

ارسال نظرات