۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۹۱۳۰۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

طلاب مدافعان حقیقی اصول و ارزش های دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تنها راه در امان ماندن از آسیب ها و ضلالت های دنیوی و رسیدن به فلاح و رستگاری اخروی متصل شدن به ریسمان محکم ولایت است، افزود: تنها با پیروی از ولایت است که می توانیم به سعادت و تعالی حقیقی دست یابیم.
طلاب مدافعان حقیقی اصول و ارزش های دینی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد  فلاحی، استاد حوزه علمیه مازندران ظهر امروز در نشستی که با عنوان نقش بسیج در احیای آرمان های امام راحل در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تنکابن برگزار شد با اشاره به این که انسان همواره با دو جبهه در حال مبارزه است که یکی از آنها نفس اماره است، گفت: ابزار پیروزی و غلبه براین جبهه تقوای الهی است.

 

وی با اشاره به این که  جبهه دیگر مبارزه با دشمن آشکار و مستکبر اسلام است، افزود: ابزار مقابله در این جبهه مجهز شدن به سلاح علم، معرفت و بصیرت است و در این جهاد باید هم از لحاظ نرم افزاری و هم سخت افزاری مجهز شویم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر توصیه های دین مبین اسلام و رسولان الهی امت اسلام همواره باید آماده برای جهاد و مقابله باشند و تنها در سایه ولایت است که پیروزی نهایی و دایمی حاصل می شود.

 

حجت الاسلام فلاحی با تأکید بر این که همه باید بدانند رمز ماندگاری و قداست جهادشان، پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه زمان است، تصریح کرد: پیروزی که بدون پیروی از ولایت به دست آید به حتم مقطعی و زودگذر خواهد بود.

 

وی با بیان این که امروز هر ایرانی یک بسیجی است، بیان داشت: بسیجیان جامعه امروز باید همانند بسیجیان عصر امام حسین(ع) حافظ آرمان های ناب ولی امر خود بوده و همواره برای دفاع از مرزهای زمینی و فرهنگی و اعتقادی کشورشان آماده باشند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تنها راه در امان ماندن از آسیب ها و ضلالت های دنیوی و رسیدن به فلاح و رستگاری  اخروی متصل شدن به ریسمان محکم ولایت است، افزود: تنها با پیروی از ولایت است که می توانیم به سعادت و تعالی حقیقی دست یابیم.

 

وی با اشاره به این که باید مراقب باشیم تا از مسیر الهی منحرف نشویم، تصریح کرد: خروج از مسیر الهی ضلالت و گمراهی را برای انسان در بر خواهد داشت.

 

حجت الاسلام فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت طلاب و اساتید حوزه های علمیه در نشر و گسترش اسلام ناب در جامعه اشاره کرد و گفت: طلاب حوزه های علمیه حافظان حقیقی اصول و مبانی دینی جامعه اسلامی هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب باید فرصت را غنیمت شمرده و در جهت علم آموزی و نشر و معارف اسلامی تلاش کنند، بیان داشت: جامعه امروز نیازهای بسیاری در عرصه دینی دارد که تنها حوزه های علمیه می تواند پاسخگوی این نیازها باشند.

 

حجت الاسلام فلاحی با تأکید براین که حوزه های علمیه خواهران باید حافظ آرمان های شهدا و امام شهدا باشند، ادامه داد: طلاب خواهر نیز باید همانند همیشه قدرتمندانه با سلاح علم و بصیرت با مفاسد مقابله کرده وپشتیبان ولایت فقیه باشندتا به مملکت آسیبی نرسد./950/پ203/ب

ارسال نظرات