۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۹۱۶۰۰
خطیب جمعه ارومیه:

نتایج مثبت مذاکرات ژنو در عرصه های مختلف محسوس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ارومیه موافقت نامه ژنو را برای کشورمان موفقیت آمیز خواند و گفت: نتایج مثبت این مذاکرات هم اکنون در عرصه های مختلف محسوس است.
نشست خبري روحاني پس از مذاکرات هسته اي ژنو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، خطیب جمعه ارومیه امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به موفقیت آمیز بودن مذاکرات ژنو اظهار کرد: نتایج مثبت این توافقات از هم اکنون درعرصه های مختلف خود را نشان می دهد به نحوی که این روزها شاهد امضای موافقتنامه های سرمایه گذاری خارجی در کشور هستیم و مناسبات خارجی ایران سیر صعودی را طی می کند.

 

وی گفت: برگزاری همایش ها و جلسات هم اندیشی برای گسترش روابط خارجی ایران با کشورهای جهان از دستاوردهای موافقتنامه ژنو است که بدون شک تعامل ایران با دولت های منطقه و جهان را گسترش خواهد داد .

 

حجت الاسلام بابازاده در ادامه به تقدیم به موقع لایحه بودجه 93 توسط رییس جمهوری به مجلس اشاره کرد و گفت: این اقدام نشانه پایبندی دولت به ساختارهای قانونی و قابل تقدیر است .

 

 خطیب جمعه ارومیه به مسأله سوریه پرداخت و گفت: تروریست های مورد حمایت غرب در سوریه نفس ها آخر را می کشند و امروز در درون خود نیز دچار اختلافات شدید شده اند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تحولات سوریه، آینده درخشانی را برای مردم این کشور رقم خواهد زد.

 

حجت الاسلام بابازاده همچنین با تجلیل از حزب الله لبنان به خاطر کمک به ارتش سوریه برای از بین بردن تروریست و گروه های افراطی تصریح کرد: رهبر حزب الله لبنان با اقتدار اعلام کرده که حزب الله تا از بین بردن کامل تروریست ها در کنا مردم سوریه خواهد بود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با تبریک شانزدهم آذر، روز دانشجو به جامعه دانشگاهیان کشور اظهار داشت : شانزده آذر یادآور ظلم ستیزی و استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی است  که در این روز دانشجویان شجاعت خود را به نمایش گذاشتند و با نثار جان خود، ولایت مداری و استکبار ستیزی خود را ثابت کردند .

 

حجت الاسلام بابازاده خطاب به استاندار جدید گفت: انتظار می رود استاندار با احاطه کاملی که بر مشکلات و مسائل استان دارند با تکیه برتجربیات خود گام مؤثری در رشد و شکوفایی استان بردارند .

 

وی در ادامه با تسلیت سالگرد رحلت عالم ربانی آیت الله گلپایگانی گفت : این عالم برجسته چه در سال های قبل انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب همواره در کنار امام راحل بوده و به حق می توان گفت از ارکان بزرگ فقاهت محسوب می شدند./936/پ202/س

ارسال نظرات