۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۹۱۷۳۷
اختلاف گسترده میان تروریست‎های سوری؛

اشغال مواضع ارتش آزاد سوریه از سوی نیروهای وابسته به القاعده

خبرگزاری رسا ـ نیروهای موسوم به جبهه اسلامی که از گروه‎های وابسته به القاعده به شمار می‎روند در اقدامی که نشان‎دهنده گسترده‎تر شدن اختلاف میان تروریست‎های سوری است اقدام به اشغال مواضع و انبارهای متعلق به ارتش آزاد سوریه کردند.
تروريست هاي سوريه
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری رویترز، شورشیان سوری متعلق به گروه جبهه اسلامی در اقدامی که نشان دهنده اوج اختلافات میان تروریست های سوری است پایگاه ها و انبارهای متعلق به ارتش آزاد سوریه را در مرز این کشور با ترکیه اشغال کردند.
 
تروریست های عضو جبهه اسلامی که ماه پیش و از ائتلاف شش گروه تروریست دیگر تشکیل شده است کنترل پایگاه های ارتش آزاد سوریه را در مرز باب الحوا واقع در شمال غربی سوریه اشغال کردند.
 
یکی از سخنگویان گروه تروریستی ارتش آزاد سوریه در این ارتباط گفت که شورشیان متعلق به جبهه اسلامی پس از آن که به دروغ مدعی شدند که قصد کمک به ارتش آزاد را دارند موفق به ورود به این پایگاه ها شده و پس از خارج کردن نیروهای ارتش آزاد اقدام به نصب پرچم های خود کرده اند.  
 
به گفته خبرگزاری رویترز، افزایش حضور گروه های افراطی و به ویژه گروه های وابسته به القاعده در میان شورشیان سوری قدرت های غربی و از جمله ایالات متحده آمریکا را به هراس انداخته است.
 
خبرگزاری رویترز افزود: کشورهای غربی از این می ترسند که گروه های افراطی و وابسته به القاعده در سوریه به قدرت رسیده و از سلاح های خود برای حمله به اهداف متعلق به کشورهای غربی استفاده کنند.
 
گروه جبهه اسلامی ماه پیش و از ائتلاف شش گروه تروریستی دیگر در سوریه تشکیل شده و روز سه شنبه هفته گذشته اعلام کرد که دیگر حاضر نیست تحت فرماندهی ارتش آزاد به مبارزه علیه نیروهای دولتی بشار اسد بپردازد./990/ب904/د
ارسال نظرات