۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۹۲۷۲۶
در مدرسه علمیه امام خمینی اهواز؛

دوره پیشرفته نویسندگی و وبلاگ نویسی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی از برگزاری دروه های پیشرفته وبلاگ نویسی و نویسندگی در این مدرسه علمیه خبر داد.
حجت الاسلام ورناصري، مدير پژوهشي مدرسه علميه امام خميني(ره) اهواز

حجت الاسلام ورناصری، مدیر پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری دوره مقدماتی روش نویسندگی با حضور طلاب پایه های 4 تا 6 به استادی آقای موگهی اشاره کرد و گفت: در این دوره 58 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در 8 جلسه با مقدمات نویسندگی و ضرورت آن آشنا شدند.

وی در ادامه گفت: این دوره جهت تقویت توان نگارشی و نوشتاری طلاب و اهمیت آشنایی طلاب در زمینه دانش نویسندگی و مقاله نویسی برگزار شد.

حجت الاسلام ورناصری خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از دوره مقدمات نویسندگی، دوره پیشرفته آن در آینده برگزار می شود.

مدیر پژوهش مدرسه امام افزود: به دلیل استقبال طلاب و پیگیری آنان مرحله عمومی این دوره، در ماه جاری برگزار می گردد و تنها کسانی مجوز شرکت در این مرحله را می یابند که در آزمون عملی حداقل نمره را کسب کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره وبلاگ نویسی ویژه طلاب این مدرسه اظهار داشت: معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) جهت تقویت توان طلاب در تبلیغ و استفاده از ابزار های موجود در فضای اینترنت دوره ای را در زمینه وبلاگ نویسی برگزار کرد.

مدیر پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان این که در این دوره 36 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شرکت کردند، اظهار داشت: حجت الاسلام عبدالحمید عباس پور، از اساتید وبلاگ نویسی استادی این دوره را بر عهده داشت.

حجت الاسلام ورناصری با اشاره به برگزاری دروه پیشرفته وبلاگ نویسی در ماه های آینده تصریح کرد: کسب حداقل نمره در آزمون عملی از شرایط شرکت در دوره تخصصی است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات