۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۹۲۸۲۴
امام جمعه خوی:

سکوت مجامع بین المللی در برابر ترور مسلمانان اقدامی تاسف بار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی با ابراز تاسف از سکوت مجامع بین المللی در برابر ترور مسلمانان ایران در عراق گفت: بر اساس گزارش خبرگزاری ها در طول یک سال گذشته حدود هفت هزار نفر از مردم مظلوم عراق توسط تروریست های مورد حمایت ارتجاع منطقه و استکبار جهانی قربانی شده اند.
امام جمعه خوي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: از بعضی مقاتل و کتب تاریخی استفاده می شود چند گروه در روز اربعین ابا عبدا.. و شهدای کربلا در این سرزمین حضور یافتند که از جمله گروهی از بنی هاشم،جابر بن عبدالله انصاری صحابی بزرگوار رسول خدا(ص) همراه با عطیه از یاران امیرمؤمنان(ع) ،جمعی از زنان آبادی های مجاور کربلا بودند و بنا به گفته ابن طاووس اسیران اهل بیت ابا عبدالله (ع) که بر سر قبور شهدا به عزاداری پرداختند و در روایتی وارد شده زیارت اربعین از نشانه های مؤمن است و خدا را شاکریم که امروز با وجود تروریست ها میلیون ها شیعه در مسیر کربلا هستند تا به زیارت اربعین برسند.

 

حاکمان آمریکا توان مدیریت جریانهای سیاسی داخل خود را ندارند

 

خطیب جمعه خوی با اشاره به نقض توافق ژنو از سوی حاکمان آمریکا گفت: این اقدام به هر علت یا هدفی صورت گرفته باشد ضربه سنگینی بر حیثیت ابر قدرتی آن کشور در افکار عمومی جهان وارد ساخت.

 

وی ادامه داد: زیر پا گذاشتن تعهدات،توهین به سایر اعضا، نمایان شدن تأثیر پذیری آنان از رژیم صهیونیستی و عدم توان مدیریت افکار عمومی داخل آن کشور از سوی حاکمان از جمله تبعات این اقدام غیر منطقی می باشد.

 

 

عضو شورای مدیریت حوزه علمیه استان با محکوم کردن ترور جمعی از ایرانیان در استان دیاله عراق و زائران اربعین حسینی و انفجارهای اخیر در شهرهای عراق تصریح کرد:  بر اساس گزارش خبرگزاری ها در طول یک سال گذشته حدود هفت هزار نفر از مردم مظلوم عراق توسط تروریستهای مورد حمایت ارتجاع منطقه و استکبار جهانی قربانی شده اند آیا سازمان ملل این مردم بی گناه را جز بشر نمی داند؟چرا از حقوق آنان دفاع نمی کنند؟در مقابل علیه کشور ایران به خاطر اجرای دستورات دین اسلام قطعنامه صادر می کند بسی جای تأثر و تأسف است که مراکز بین المللی تحت سلطه ستمگران بین المللی قرار دارد.

 

دولت مالزی باید بداند زمان تبعیض نژادی سپری شده

 

حجت الاسلام شکوری با اشاره به گزارش رسانه ها و خبرگزاری ها مبنی بر اقدام دولت مالزی به تشکیل پلیس ضد شیعه اظهار داشت:  باید دولت مالزی بداند که زمان تبعیض نژادی سپری شده است و نباید تحت تأثیر جریان های ارتجاعی و تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی قرار بگیرد./936/پ202/ج

 

ارسال نظرات