۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۹۳۰۳۸
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

در مقابل زیادی خواهی رژیم اشغالگر صهیونیستی باید ایستاد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر حفظ وحدت ملی گفت: در مقابل زیادی خواهی رژیم اشغالگر صهیونیستی باید ایستاد.
سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در مراسمی که در منطقه مجدل سلم برگزار شد، به بررسی جنایت‎های جریان‎های تکفیری در منطقه پرداخت و گفت: جریان‎های تکفیری با حمایت برخی از کشورهای منطقه اقدامات شنیع بسیاری در منطقه دست زده‎ و اماکن بسیاری را خراب کرده‎اند.


وی افزود: برخی از طایفه‎ها با فروش اموال خود به هر نوعی به اقدامات گروهای تکفیری در منطقه کمک و دست‎های خود را به خون مردم مظلوم منطقه آغشته می‎کنند.


این عالم بحرینی ادامه داد: گروهای تروریستی و جریان‎های تکفیری با این گونه اقدامات شنیع درپی هدف قرار دادن وحدت و ثبات این کشور هستند.


وی با محکوم کردن حمله‎های تروریستی در لبنان بیان داشت: برخی از مسؤولان کشور، به ظاهر اقدامات تروریستی علیه ملت مظلوم لبنان را محکوم ولی به طور مخفیانه از حمله‎های تروریستی و تکفیری حمایت و به آن کمک می‎کنند.


حجت الاسلام سید صفی الدین حفظ لبنان از هر گونه خطرهای موجود را مهمترین مسأله کشوری دانست و عنوان کرد: همه مردم لبنان به همراه مسؤولان حکومتی باید در کنار یکدیگر به محافظت از این کشور در برابر زیادی خواهی‎های کشورهای بیگانه و به ویژه رژیم اشغالگر صیهونیستی بپردازند./994/پ203/ع

ارسال نظرات