۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۹۳۳۲۴
حداد عادل:

9 دی انفجار خشم و ترکیدن بغض مردم بود / فتنه 88 هیچگاه فراموش نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی 9 دی را انفجار خشم و ترکیدن بغض مردم دانست و گفت: کسانی که به برکت شعار اعتدال دولت به مسؤولیتی رسیده‌اند مراقب اعمال خود باشند و بدانند مردم صبور هستند اما گذشته را فراموش نمی‌کنند.
غلامعلي حداد عادل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب در برنامه دیروز، امروز فردا، با بیان این‌که وحدت خواست همه دلسوزان کشور است، گفت: کشور از تقابل عده‌ای در برابر عده‌ای دیگر سود نمی‌برد و همه باید برای تحقق وحدت تلاش کنند.
وحدت بدون واکاوی حوادث گذشته حاصل نمی‌شود
وی ادامه داد: البته وحدت بدون واکاوی حوادث گذشته به موفقیت نمی‌رسد و احتمال دارد با شکست مواجه شود.
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس بر ضرورت ریشه یابی حوادث سال 88 تأکید کرد و ابراز داشت: با مسائل نباید به صورت احساسی برخورد کرد؛ حوادث سال 88 سوء تفاهم نبوده و نباید فراموش شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه اتفاقاتی که در فتنه 88 از سوی فتنه گران افتاد جفای بزرگی در حق انقلاب و کشور بود.
حداد عادل با بیان این‌که نباید این اتفاقات دیگر تکرار شود، یکی از راه‌های جلوگیری از این اتفاقات را مشخص کردن مقصران و متخلفان دانست.
وی با اشاره به اتفاقات انتخابات 88 تا 9 دی، خاطرنشان کرد: از ظهر روز رأی گیری نغمه‌هایی مبنی بر تقلب در انتخابات شنیده می‌شد و متأسفانه هنوز انتخابات تمام نشده بود یکی از کاندیداها با دعوت از خبرنگاران خارجی خود را برنده انتخابات دانست!
تهمت تقلب در انتخابات بزرگ ترین جفا به انقلاب بود
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر این‌که در طول 35 سال انقلاب هیچ جفایی بدتر از تهمت تقلب در انتخابات وجود نداشته است، اظهار کرد: این سخنان به مثابه یک هدیه برای دشمنان قسم خورده ما بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در مناظرات انتخاباتی برخی سخنان نسنجیده بیان شد، افزود: البته موضوع فراتر از این مسائل بود و توهین به اصل نظام از سوی مخالفان شنیده می‌شد.
حداد عادل با اشاره به اقدامات فتنه گران در سال 88 گفت: فتنه گران در روز 16 آذر به عکس امام خمینی(ره) توهین کردند و در عاشورا نیز حرمت امام حسین(ع) و عزاداران اهل بیت(ع)را نگاه نداشتند.
وی 9 دی را انفجار خشم و ترکیدن بغض مردم دانست و تصریح کرد: مردمی که از 22 خرداد ماه شاهد اتفاقات مختلف و بی حرمتی‌ها به ویژه به عاشورای امام حسین(ع) بودند در 9 دی ماه کاسه صبرشان لبریز شد و به خیابان‌ها آمدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی روزنامه‌های اصلاح طلبان پس از انقلاب مخملی در اوکراین خوشحال شدند، خاطرنشان کرد: دشمن با کمک افراد خود فروخته به دنبال ایجاد کودتای نرم در کشور بود اما این امر در ایران به جایی نرسید.
ایجاد تحریم‌ها علیه ایران فاز دوم نقشه دشمنان
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: دشمنان پس از این‌که در فتنه سال 88 به موفقیت دست پیدا نکردند تحریم‌های ایران را افزایش دادند.
حداد عادل در ادامه با اشاره به حضور هیأت پارلمانی در ایران و دیدار با برخی اصلاح طلبان مؤثر در فتنه، گفت: هیأت پارلمانی اروپا دیدار با دو نفر از فتنه گران را بزرگ ترین دستاورد خود از سفر به ایران عنوان کرد.
اتفاقات سال 88 سنگ محکی برای مسؤولان
وی با بیان این‌که مردم با حضور خود در حماسه 9 دی حکم فتنه گران را اعلام کردند، افزود: کسانی که دم از قانون گرایی می‌زدند و طرف مقابل را به دورغ گویی متهم می‌کردند با تهمت تقلب زدن به انتخابات، خودشان قانون را زیر پا گذاشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اتفاقات سال 88 را سنگ محکی برای مسؤولان دانست و گفت: کسانی که خود را یار امام می‌دانستند اما در فتنه سکوت و یا با فتنه گران همراهی کردند امتحان خود را به خوبی پس داده و به خواص بی بصیرت معروف شدند.
رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان تأکید کرد: کسانی که به برکت شعار اعتدال دولت به مسؤولیتی رسیده‌اند مراقب اعمال خود باشند و بدانند مردم صبور هستند اما گذشته را فراموش نمی‌کنند، این افراد بدانند اگر در مسیر فتنه گام بردارند ملت 9 دی دیگری را می‌آفرینند./927/پ202/ع
ارسال نظرات